Monitory AOC a Philips překonaly růst evropského trhu
„IT odvětví mělo v roce 2015 těžký začátek. Směnný kurz dolaru a ekonomické nejistoty oslabily trh. Ačkoliv jsme u obou našich značek monitorů, AOC a Philips, museli přijmout jistá opatření, stojíme si za svou strategií soustředění se na inovace jako je například náš 40palcový 4K monitor a na požadavky našich zákazníků,” řekl Jiří Dubina, regional sales director ve společnosti MMD. Dobré výsledky potvrzují i nejnovější údaje z trhu analytické firmy Context. „To, že rosteme a daří se nám lépe než celému trhu, dokazuje, že se naše strategie vyplácí,” dodal Jiří Dubina.
AOC a Philips v České republice a na Slovensku posílily své společné první místo a ve druhém čtvrtletí roku 2015 dosáhly na trhu téměř 15% podílu - což je oproti prvnímu čtvrtletí nárůst o víc než 20 %. Samotné AOC hlásí nárůst přes 40 %, zatímco nárůst značky Philips činí v porovnání s předchozím čtvrtletím 8 %.