Monitorům AOC a Philips se dařilo na východoevropském trhu

24. 12. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: MMD - dodavatel monitorů Philips)
I když trh monitorů stále čelí různým výzvám, trend posunu k větším uhlopříčkám je neměnný. Dle posledních výsledků analytické společnosti Context segment monitorů s úhlopříčkou 23" a větších vyrostl ve třetím čtvrtletí 2015 o více než 12 % v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Monitory AOC a Philips v tomto segmentu zaznamenaly růst o víc než 16 % na roční bázi, a překonaly tak v součtu výkon celého segmentu.
AOC Q3277PQU

Stejně se jim dařilo i na celkovém trhu monitorů. Ve třetím čtvrtletí 2015 dosáhl kombinovaný podíl obou značek AOC a Philips téměř 15% podílu na evropském trhu, což znamená celkový nárůst podílu na trhu o více než 26 %.

Obě naše značky AOC a Philips se zaměřují na inovace a na potřeby našich zákazníků. Jsme specialisty, stanovujeme trendy a jsme vždy v popředí, když se na trhu objeví nové segmenty nebo řešení. Dobrými příklady jsou jak náš 40" 4K monitor, tak i další monitory s větší úhlopříčkou a QHD a 4K rozlišením. Jsou důkazem, že naše strategie zaměřená na inovace je správná a přináší nám podíl na trhu, na který jsme skutečně hrdí,“ řekl Jiří Dubina, Regional Sales Director ve společnosti MMD. 

Oběma značkám se daří zejména na východoevropském trhu. Společný podíl AOC a Philips na něm vyrostl z přibližně 18 % na téměř 27 %. Philips samostatně zaznamenal růst o více než 50 % a dosáhl téměř 16% podílu na trhu, což znamená, že se stal číslem 1. AOC narostlo o více než 40 % v posledním čtvrtletí, což vyneslo značku na třetí příčku na východoevropském trhu monitorů.

Také na rostoucích trzích v Čechách i na Slovensku obě značky vykazovaly pozitivní vývoj. Kombinovaný tržní podíl monitorů AOC a Philips narostl na téměř 29 % ve třetím čtvrtletí 2015. Rok předtím byl na úrovni 19 %. Samotné AOC je jedničkou na trhu s podílem blížícím se 20 %. To představuje nárůst o 150 % ve srovnání se stejným čtvrtletím minulého roku. Největší podíl na tomto výsledku má právě segment monitorů s většími úhlopříčkami, který vyrostl na celém trhu o 40 %. AOC a Philips dohromady zaznamenaly v tomto segmentu nárůst o více než 230 %, čím překonaly výkon trhu.

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

Herní monitory v roce 2024 očima výrobců

19. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Nabídka herních monitorů prochází dynamickým vývojem. Výrobci se soustředí na vyšší obnovovací frekvence, ultraširoké zakřivené panely, kvalitnější zobrazovací technologie, ale třeba i ergonomii. A do budoucna se můžeme těšit na řadu dalších vylepšení. S pomocí výrobců, kteří v tomto segmentu aktivně působí, se více dozvíte o aktualitách v této oblasti i důvodech, proč byste ji neměli opomíjet. Čtěte více

AGON by AOC si drží pozici světové jedničky v herních monitorech

16. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AOC)
Značka AGON by AOC si podle IDC Research - Gaming Tracker udržela pozici globálního lídra v oblasti herních monitorů v prvních třech čtvrtletích roku 2024, čímž navázala na vedoucí postavení na trhu v letech 2022 a 2023. Pokud by se jí to podařilo i ve 4. čtvrtletí, šlo by již o třetí rok v řadě, kdy se udržela na prvním místě. Čtěte více