Monitorům AOC a Philips se dařilo na východoevropském trhu
Stejně se jim dařilo i na celkovém trhu monitorů. Ve třetím čtvrtletí 2015 dosáhl kombinovaný podíl obou značek AOC a Philips téměř 15% podílu na evropském trhu, což znamená celkový nárůst podílu na trhu o více než 26 %.
„Obě naše značky AOC a Philips se zaměřují na inovace a na potřeby našich zákazníků. Jsme specialisty, stanovujeme trendy a jsme vždy v popředí, když se na trhu objeví nové segmenty nebo řešení. Dobrými příklady jsou jak náš 40" 4K monitor, tak i další monitory s větší úhlopříčkou a QHD a 4K rozlišením. Jsou důkazem, že naše strategie zaměřená na inovace je správná a přináší nám podíl na trhu, na který jsme skutečně hrdí,“ řekl Jiří Dubina, Regional Sales Director ve společnosti MMD.
Oběma značkám se daří zejména na východoevropském trhu. Společný podíl AOC a Philips na něm vyrostl z přibližně 18 % na téměř 27 %. Philips samostatně zaznamenal růst o více než 50 % a dosáhl téměř 16% podílu na trhu, což znamená, že se stal číslem 1. AOC narostlo o více než 40 % v posledním čtvrtletí, což vyneslo značku na třetí příčku na východoevropském trhu monitorů.
Také na rostoucích trzích v Čechách i na Slovensku obě značky vykazovaly pozitivní vývoj. Kombinovaný tržní podíl monitorů AOC a Philips narostl na téměř 29 % ve třetím čtvrtletí 2015. Rok předtím byl na úrovni 19 %. Samotné AOC je jedničkou na trhu s podílem blížícím se 20 %. To představuje nárůst o 150 % ve srovnání se stejným čtvrtletím minulého roku. Největší podíl na tomto výsledku má právě segment monitorů s většími úhlopříčkami, který vyrostl na celém trhu o 40 %. AOC a Philips dohromady zaznamenaly v tomto segmentu nárůst o více než 230 %, čím překonaly výkon trhu.