Monitorům AOC a Philips se daří v ČR i Evropě
S 15% podílem na trhu je Philips také v čele segmentu 27“ monitorů; společně s AOC se přiblížily 24 % trhu s těmito monitory.
„Jsme spokojení a pyšní na to, že se naše kontinuální zaměření na inovace a náš zákaznicky orientovaný přístup pozitivně odrážejí v našich tržních podílech,“ uvedl Jiří Dubina, regional sales director v MMD, výsledky, které přinesla analytická společnost Context. „Prostřednictvím obou našich brandů – AOC a Philips – přinášíme zákazníkům inovativní produkty a řešení, která uspokojují jejich potřeby ve všech segmentech trhu. To v kombinaci s naší obchodní a marketingovou strategií vede k úspěchu, který je nyní podtržen i těmito skvělými výsledky,“ dodal Jiří Dubina.
Úspěch na celkovém trhu s monitory je doprovázen velmi pozitivním vývojem i v rostoucím segmentu 27“ monitorů. Ve srovnání s třetím kvartálem roku 2013, značky AOC a Philips ve třetím čtvrtletí roku 2014 společně opět zvýšily svůj podíl a v tomto segmentu jsou číslem jedna.
„Vždy jsme chtěli být v čele trhu s monitory a udávat tempo vývoje. Velmi brzy jsme investovali do segmentu velkých monitorů a segmentu modelů s vyšším rozlišením, které zvyšují produktivitu uživatele. Nyní můžeme vidět, že se nám naše progresivní strategie vyplácí,“ řekl Jiří Dubina.
Jednička v ČR i na Slovensku
Na rostoucích trzích na Slovensku a v České republice vykazují značky AOC a Philips úspěšný vývoj. Zatímco trh monitorů vzrostl v minulém čtvrtletí o 12 %, AOC a Philips vyrostly společně o 19 %. Tržní podíl obou značek tedy také ve srovnání s loňským rokem i s minulým čtvrtletím roste. Momentálně drží obě značky společně první místo s více než 19% podílem na trhu.
„Monitory Philips a AOC na českém a slovenském trhu dlouhodobě rostou, a to je pro nás jednak veliká odměna za naši každodenní práci, jednak závazek snažit se tento trend udržet a být ještě lepší,“ uzavřel Martin Hempl, country manager Czech & Slovakia v MMD.