MMD inovuje nejen na poli produktů
Janu Robešovou, kterou velmi dobře znáte, jako country manažerku v MMD, vystřídal Martin Hempl, který odešel z pozice channel manažera. A na ni se dostala nová posila a to sice František Koutník, kterého můžete znát z Verbatimu. Jana však zcela neodchází, ale práci pouze přerušuje, protože se jde věnovat milým povinnostem na mateřské dovolené.
Vývoj trhu
Prodej monitorů na českém a slovenském trhu roste několik čtvrtletí po sobě. Výjimku sice tvořilo první čtvrtletí letošního roku (pokles o několik málo procent), ale druhé čtvrtletí to dohnalo, protože nárůst byl více než 20%, za což může ukončení podpory Windows XP. Jiří Dubina, regional sales director v MMD však doufá, že vzrůstající trend bude pokračovat i nadále. Zároveň připomněl, že značky Philips a AOC (o které v MMD pečují) rostou rychleji než ty konkurenční a v současné době jsou v součtu (pokud je vezmeme dohromady) dvojkou jak na českém, tak slovenském trhu. „Toto je díky našim distributorům, ale také prodejcům, kteří v jednotlivých krajích prodávají naše produkty, a my se je snažíme maximálně podpořit,“ řekl Jiří Dubina.
MMD v následujících měsících
Do budoucna se MMD bude věnovat podpoře zlepšení podmínek pro uživatele, kteří tráví dlouhé hodiny před monitorem a to díky nové technologii Philips SoftBlue, jež chrání oči. Na trh uvede monitory s vysokým rozlišením (4K2K) v různých velikostech, jež se dostávají k široké veřejnosti a po dlouhém období mají uživatelé možnost při koupi vybírat z více možností rozlišení. Nebudou chybět ani větší úhlopříčky pro lepší zážitek ze sledování a vyšší produktivitu a to sice do velikosti až 40”.
Podle MMD se herní monitory stanou důležitou kategorií s vlastním přístupem. Navíc se musí přizpůsobit novému trendu – nahrazování klasických počítačů chytrými zařízeními – a to především prostřednictvím Miracastu, MHL či USB. Dotyková zařízení a zařízení s Androidem, jako jsou například smart all-in-one monitory nebo dotykové monitory již nyní hrají ve Philipsu prim a používají se i v oblasti signage. Do budoucna nebude chybět pokračování expanze do oblastí, jako je zdravotnictví, školství nebo hotelnictví.
Produktové novinky
Novinkami na trhu jsou - Philips 288P6LJEB, který nabízí nejjemnější detaily s 28palcovým UltraClear 4K UHD zobrazovačem; model 272G5DYEB se může pochlubit technologií G-Sync, kterou ocení především hráči a nechybí 144Hz frekvence, kterou má i 272G5DJEB. A jestliže vaši zákazníci touží po designovém modelu, potom jim určitě nabídněte 275C5QHAW Philips Moda 2, kombinující krásný vzhled a bluetooth reproduktorový systém (zabudovaný ve stojanu) v jednom. MMD se věnuje také oblasti tenkých klientů a tak u ní najdete monitory řady Virtual Desktop Infrastructure a to konkrétně pro Citrix a VMware. Systémem Android je potom poháněn model S231C4AFD. V případě značky AOC stojí za povšimnutí model U3477PQU, cože je 34palcový WQHD monitor s poměrem stran 21 : 9 a rozlišením 3 440 x 1 440.
V případě digitálních zobrazovacích zařízení má Philips také několik inovací. Hlavní řady jsou Q (základní), E (profesionální) a V (high-endová). U nich se změnil design (mají i menší rámečky) a byly vylepšeny použité technologie. Například pokud vypadne zdroj příjmu pro zobrazování, obrazovka neztmavne, ale můžou se na ní objevit obrázky, které lze nahrát do vnitřní paměti.