Mio má přepracované firemní stránky
Přepracované webové stránky společnosti jsou už přístupné. Důraz se kladl na snadné používání – jakmile se návštěvníci připojí, vidí nejaktuálnější zprávy a najdou vše potřebné na úplně první stránce. Nemarní tedy čas, nemusejí proklikávat mnoha stránkami a hledat v moři informací. Podle interního průzkumu společnosti Mio vyhledávají návštěvníci stránek nejčastěji tři služby: „Podpora“, „Produkt“ a „E-shop“; proto tedy služby viditelné v hlavním menu navedou návštěvníky na domovské stránky přímo k těm nejrelevantnějším informacím.
Návštěvníci, které zajímají informace o společnosti Mio, teď mohou dostávat ty nejaktuálnější zprávy přímo online prostřednictvím sekce „O společnosti Mio“ a dozvědět se tak leccos ze zákulisí značky. V sekci „Tiskové oddělení“ dnes najdete bohatší tiskové zprávy a archiv cen & recenzí, dále pak pravidelné měsíční bulletiny. Obrázky produktů mohou být staženy ze sekce „Mediální galerie“.
Jakožto první společnost, která v celém odvětví úspěšně využila společenské mediální sítě, firma Mio rovněž na své internetové stránky zařadila veškeré webové nástroje, které uživatelé potřebují k vzájemné interakci na komunitních serverech / stránkách, například oblíbený Twitter, Flickr, Digg a blogy se značkou Mio. Krom těchto nástrojů společenských sítí se uživatelům mohou aktuální zprávy o společnosti rovněž stahovat prostřednictvím RSS služby.
Společnost Mio si uvědomuje, jak je on-line marketing důležitý, a tak se na něj zaměřila v celé řadě on-line kampaní. Jde například o spuštění firemního blogu společnosti Mio na sklonku loňského roku, hostování virtuální road show v březnu, v květnu a u příležitosti konání veletrhu Computex, obnovení členského programu prostřednictvím nově spuštěné služby Mio Advantage a rovněž spuštění blogu Mio Travel.
Nové verze stránek se nejdříve dočkaly globální internetové stránky firmy, do konce roku pak totéž čeká regionální stránky. Přepracované stránky společnosti Mio najdete zde.