Milion prodaných inkoustových A3 zařízení Brother v Evropě

1. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Brother)
Jeden milion prodaných inkoustových multifunkčních zařízení Brother v Evropě potvrzuje rostoucí vliv společnosti v oblasti tiskových řešení během posledních pěti let. Brother uvedl na trh první A3 multifunkční zařízení v roce 2008.

Jen v roce 2012 bylo prodáno více než 316 tisíc kusů, což je téměř pětkrát více než konkurenti společnosti. Navíc sedm nejprodávanějších modelů bylo právě od společnosti Brother, což značí 79% podíl na trhu A3 inkoustových zařízení. 

Statistiky vypovídají o významném období pro společnost z hlediska inovací, rozvoje produktů a marketingu. Positivní výsledky především zaznamenala komunikační strategie 141 %. Zmíněná kampaň je zaměřená na A3 tisk v malých a středně velkých firmách. Navíc v roce 2012 Brother uvedl na trh nejmenší a nejrychlejší inkoustová zařízení Brother s A3 tiskem na šířku.

Zdenek Kapusta, Country Manager pro Českou republiku a Slovensko, řekl: „V roce 2008 jsme zjistili, že na trhu chybí úsporná a efektivní řešení A3 tisku pro malé a středně velké společnosti. Naše domněnky jsme si potvrdili a nyní tak můžeme slavit prodej miliontého A3 inkoustového zařízení v Evropě. Malé podniky kvalitní technologii tisku až do formátu A3 postrádaly a nám se podařilo tento nedostatek napravit a nabídnout cenově dostupná řešení.“ Déle dodal: „Měli jsme samozřejmě ohromnou podporu především díky celoevropské kampani 141 %. Navíc na trhu si dobře vede i právě uvedená řada produktů včele s MFC J4510DW. Tento produkt se již u svého názvu pyšní logem IT Produkt 2013. Jsme positivně naladěni a těšíme se na další spolupráci s našimi partnery.“

Klíčem k takovému úspěchu je zajisté i široká řada nabízených A3 inkoustových modelů pro malé a středně velké společnosti.

Štítky: 

Podobné články

Martin Wanke (stojící), marketingový ředitel AT Computers, Petr Vaněk (sedící), obchodní ředitel AT Computers

Jarní roadshow AT Computers 2013

24. 4. 2013. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Distributor AT Computers uspořádal roadshow v Praze ve stylu dovolené a v režii marketingového ředitele AT Computers Martina Wankeho, stejně jako na Seči pro své klíčové partnerské řetězce, tentokrát pro menší lokální regionální partnery. Čtěte více

Brother: tiskárna DCP-J4110DW

15. 4. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Brother)
Brother uvedl na trh model MFC-J4510DW, vlajkovou loď nové generace tiskáren, který získal několik ocenění a příznivý ohlas od spotřebitelů. Nyní přišel na trh nejnižší model z této generace, Brother DCP-J4110DW. Čtěte více
Multifunkce Brother MFC-J4510DW

Brother: multifunkce MFC-J4510DW

25. 1. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Brother)
Brother uvedl na trh novou řadu multifunkcí. Model MFC-J4510DW je vlajkovou lodí a přináší velké množství funkcí v kompaktním obalu, díky kterému se hodí jak do kanceláře, tak na pracovní stůl. Rychlý tisk, nízké náklady, malé rozměry, dotykový displej, mobilní funkce a tisk na šířku až do formátu A3. Čtěte více
Jindřich Balogh, Brother (vpravo), část týmu SWS a zákazníci

Boulo se SWS

27. 10. 2012. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Zákazníci z řad resellerů, výrobci a dodavatelé si zahráli bowling a poseděli se SWS poblíž jejího bývalého sídla v Praze na Žižkově, v Relax Centru v Koněvově ulici. Příležitost byla i k probrání pracovních záležitostí. Čtěte více