Malý e-shop zdarma u Shoptet.cz

15. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Shoptet.cz)
Elektronický obchod zdarma je dalším krokem Shoptet.cz, který má usnadnit online podnikání. Je určen především pro nové e-shopaře, kteří si tak mohou zcela bez závazků vyzkoušet, co všechno to obnáší.

„Snažili jsme se vyjít všem vstříc a co nejvíce zjednodušit celý proces, jak po technické, tak i administrativní stránce. Vše je naprosto intuitivní a jednoduché. Pro začínající i stávající online obchodníky jsme spolu s odborníky na online marketing připravili webovou stránku MujPrvniEshop.cz. Zde mohou již od podzimu minulého roku nalézt všechny potřebné informace o tom, jak začít a provozovat e-shop. Podnikání online není opravdu žádná věda,“ řekl Miroslav Uďan, CEO služby Shoptet.cz.

Mnoho lidí si chce založit vlastní byznys, ale často k tomuto kroku z nejrůznějších důvodů nepřistoupí. Obávají se prvotních nákladů a období, kdy nebudou vydělávat. Pro něj je online obchod ideální. Je možné mít e-shop jako vedlejší příjem a vyzkoušet si to bez rizika a nákladů. Pokud se online byznys rozjede, pak mohou opustit své stávající zaměstnání a plně se věnovat e-shopu. Online podnikání tak nemůže být jednodušší.

E-shop zdarma mohou také využít majitelé kamenných obchodů, kteří o rozšíření svých služeb uvažují. Své produkty mohou díky oline obchodu nabízet po celé republice a nejsou vázáni jen na jednu konkrétní lokalitu. Takto si mohou zcela bez závazků v praxi otestovat, zda je pro ně online sektor zajímavý.

Omezení e-shopu zdarma (tarif Free):

  • maximálně 10 položek zboží
  • 13 modulů v ceně 
  • jeden e-mail
  • pro jednoho uživatele
  • 1 000 Kč na Google AdWords zdarma
  • bez technické podpory
Štítky: 

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více