Mall využívá Uloženku a rozšiřuje partnerský prodej do zahraničí
Další novinkou pro partnery, kterých je již 105, bude možnost ucelené prezentace jejich zboží a značky přímo na webu Mall.cz a Mall.sk. V roce 2018 navíc plánuje Mall Group spuštění partnerského programu i v Polsku a Maďarsku.
Do partnerského prodeje je nyní zapojeno 105 partnerů, kteří mohou nabízet své zboží na Mall.cz a Mall.sk. Plánované rozšíření partnerského prodeje do Polska a Maďarska, které se uskuteční v letošním roce, spolupracujícím značkám otevírá dveře do Evropy a umožňuje expanzi na nové trhy.
Partneři Mall.cz v České republice mohou nově využít k dopravě zboží službu Uloženka.cz, která nabídne větší flexibilitu v doručování zásilek. „Díky široké síti výdejních míst Uloženky si zákazníci budou moci vybrat takový způsob doručení zboží z partnerského prodeje, který jim bude vyhovovat. Dále se tak rozšiřuje naše spolupráce s Mall.cz, kdy již nyní fungujeme jako výdejní místo,“ dodal Gabriel Kalapoš z Uloženka.cz.
Mall.cz očekává v letošním roce další nárůst počtu značek společností, které se do partnerského prodeje zapojí. Mezi nimi se objeví například Bushman nebo Intercars. E-shop nabídne koncept shop-in-shop umožňující prezentaci značky přímo na webu Mall.cz. „Partnerský prodej je jednou z našich klíčových aktivit, kterou chceme i nadále rozvíjet. Našim partnerům nabízíme ucelenou prezentaci jejich značky a věříme, že je tento koncept spolu se silným zázemím Mall Group zaujme,“ dodal Miroslav Matyáš, head of Marketplace Mall Group. „Očekáváme, že během dalších měsíců přibydou především značky z kategorií sport, domácnost, auto-moto a móda, pro které je partnerský prodej velmi atraktivní možností, jak oslovit nové zákazníky.“