Mall a Heureka mění majitele

27. 10. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Rockaway Capital)
Investiční skupina Rockaway Capital za přibližně 200 milionů eur kupuje 100% podíly ve společnostech Netretail Holding (provozuje internetové obchody Mall na trzích v České republice, Slovensku, Maďarsku, Polsku a Slovinsku) a Naspers (provozující online srovnávače Heureka na českém a slovenském trhu).

Transakci, která zahrnovala Naspers a další akcionáře, provádí investiční skupina Rockaway Jakuba Havrlanta. Financování zajistili Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a společnost PPF. Výše transakce přesáhla 200 milionů eur. Rockaway již dříve v letošním roce investoval také do internetového obchodu CZC.cz.

„Mall i Heureka jsou úspěšné společnosti, které skvěle rozvinou naše stávající aktivity na poli e-commerce. Máme díky tomu před sebou příležitost, jak během velmi krátké doby atakovat obrat jedné miliardy eur a obsadit pozici e-commerce lídra v regionu Střední Evropy, který přinese nové služby a pomůže rozvoji internetové ekonomiky v celém regionu,“ řekl Jakub Havrlant, CEO Rockaway.

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více