LG zpřístupní svou televizní platformu WebOS dalším výrobcům

3. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
LG nabídne ostatním výrobcům televizorů svoji populární platformu spolu s integrovanými obsahovými službami. Lepší zážitek ze sledování televizní zábavy si tak budou moct vychutnat miliony dalších zákazníků. LG se na implementaci webOS domluvila s už více než dvaceti výrobci televizorů z celého světa.

Společnost LG Electronics (LG) se rozhodla dát svým partnerským značkám televizorů k dispozici její oblíbený ekosystém televizní platformy webOS. Vstřícným gestem chce změnit současnou nezdravou proprietární praxi televizního segmentu, kdy každý výrobce vybavuje své televizory vlastními operačními systémy. Kromě odborných znalostí v oblasti výroby televizorů nyní LG napne ještě víc sil nejen do vývoje a vylepšování chytré televizní platformy webOS, ostatním výrobcům chce ale také co nejvíc usnadnit její implementaci. Jihokorejská značka věří, že tento krok nejen, že nastartuje nový trend pro výrobce televizorů a dodavatele obsahu, zároveň ale díky němu ještě víc posílí celosvětový význam značky LG na poli domácí zábavy.

Zcela intuitivní zobrazení, a tedy i výjimečně snadné ovládání. To jsou hlavní devizy platformy webOS, která je nedílnou součástí systémů domácí zábavy společnosti LG už od roku 2014. Jak odborná veřejnost, tak hlavně samotní majitelé televizorů LG na webOS oceňují uživatelsky nadstandardně přívětivé prostředí stejně jako širokou nabídku funkcí včetně hlasového ovládání a vyhledávání, využívání pokročilých algoritmů umělé inteligence i nativní konektivitu. Díky chytré platformě webOS mají také zákazníci přístup k široké škále obsahu včetně služeb pro streaming videí jako Netflix, YouTube, Amazon Prime Video či DAZN, který se specializuje na streamování sportovních videí. V nabídce ale nechybějí ani LG kanály s exkluzivním video obsahem zdarma. Podporované modely televizorů budou zároveň vybaveny dálkovým ovladačem Magic Motion.

Na seznamu partnerů, kteří s nasazením platformy WebOS počítají, jsou značky jako RCA, Ayonz či Konka, další partneři budou postupně přibývat. Ekosystém platformy webOS je také podporován mnoha technologickými partnery jako Realtek, Nuance, Gracenote, CEVA či Universal Electronics.

Štítky: 
Televize, Televizory, LG Electronics

Podobné články

Stefan Streit (TCL): Přinášíme kino do domácností

17. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: TCL)
Společnost TCL si v posledních letech vydobyla pozici světové dvojky v prodeji televizí – a každý rok uvádí na trh řadu revolučních novinek? Co vlastně znamená vize „Inspire Greatness“ pro každého z nás? To prozradil Stefan Streit, ředitel evropského marketingu. Čtěte více

Sony rozšiřuje nabídku „filmových“ televizí BRAVIA o modely řady 3, 5 a 8 II

10. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sony)
Společnost Sony Europe představila řadu televizorů BRAVIA pro rok 2025, která přináší ještě více možností, jak se i doma ponořit do kvalitního obrazu a zvuku. Značka BRAVIA prošla v loňském roce proměnou a od té doby zastřešuje všechny produkty Sony pro domácí kino. Milovníci filmů tak nyní najdou vše, co potřebují, aby si mohli vychutnat svůj oblíbený obsah na jednom místě. Čtěte více

QD-Mini LED do každé domácnosti: TCL představilo nové řady televizí

31. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TCL představila čtyři nové řady televizí s označením C. Všechny TCL televizory nových řad C budou vybaveny technologií QD-Mini LED, a přinesou tak prémiovou kvalitu obrazu do cenově dostupnějších modelů. Díky tomu si zážitek z Mini LED technologie bude moci dopřát více domácností, než tomu bylo v minulosti. Čtěte více

Akce World of Samsung 2025 nastínila budoucnost života propojeného s umělou inteligencí

20. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Korejský výrobce v německém Frankfurtu uspořádal akci World of Samsung, na níž se prezentoval jako lídr v oblasti propojených systémů a zařízení. Na akci byly k vidění čerstvé inovace Samsungu s AI, ať už jde o televizory, audio přístroje, chytré domácnosti, digitální spotřebiče, herní systémy či mobilní zařízení. Čtěte více