Lenovo spustilo kampaň k příležitosti sta milionů prodaných ThinkPadů
„Hranice sta milionů prodaných notebooků ThinkPad pro nás není jen pouhým ekonomickým výsledkem. Uvědomujeme si, že za každým z těchto zařízení stojí také lidské příběhy, které se odrážejí v naší nové kampani,“ řekla Lucie Hajdová, marketingová manažerka společnosti Lenovo. „Notebooky ThinkPad umožňují lidem na celém světě uskutečnit jejich sny a posouvat hranice v jejich oborech. Pro naši kampaň jsme proto vybrali příběhy ze života skutečných profesionálů, kteří na cestě za svými ambicemi dokázali svému okolí i světu, že hranice možností leží ještě o kus dál, než se zdálo,“ dodala Lucie Hajdová.
Notebooky ThinkPad jsou na světovém i českém trhu tradiční značkou, která spojuje odolnost a spolehlivost umožňující efektivně pracovat i v náročných podmínkách. Tyto vlastnosti prokázala zařízení ThinkPad také v testování podle armádních specifikací MIL-SPEC.
Kampaň s názvem „Sto milionů příběhů. Jeden společník.“ má za cíl představit nejen historii a úspěchy této značky, ale také příběhy a každodenní život jednotlivých expertů z mnoha oblastí. A nezáleží na tom, zda jde o podnikatele, architekty, umělce, sportovce či jiné profesionály.