Lenovo spustilo kampaň k příležitosti sta milionů prodaných ThinkPadů

23. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Společnost Lenovo u příležitosti sta milionů prodaných notebooků ThinkPad spustila novou kampaň s mottem „Sto milionů příběhů. Jeden společník.“. Notebooky značky ThinkPad se za více než dvě dekády své existence proslavily svou spolehlivostí a odolností i v náročných podmínkách. Cílem kampaně je poukázat na to, co všechno notebooky dokážou, prostřednictvím příběhů profesionálů z nejrůznějších oborů lidské činnosti.

 „Hranice sta milionů prodaných notebooků ThinkPad pro nás není jen pouhým ekonomickým výsledkem. Uvědomujeme si, že za každým z těchto zařízení stojí také lidské příběhy, které se odrážejí v naší nové kampani,“ řekla Lucie Hajdová, marketingová manažerka společnosti Lenovo. „Notebooky ThinkPad umožňují lidem na celém světě uskutečnit jejich sny a posouvat hranice v jejich oborech. Pro naši kampaň jsme proto vybrali příběhy ze života skutečných profesionálů, kteří na cestě za svými ambicemi dokázali svému okolí i světu, že hranice možností leží ještě o kus dál, než se zdálo,“ dodala Lucie Hajdová.

Notebooky ThinkPad jsou na světovém i českém trhu tradiční značkou, která  spojuje odolnost a spolehlivost umožňující efektivně pracovat i v náročných podmínkách. Tyto vlastnosti prokázala zařízení ThinkPad také v testování podle armádních specifikací MIL-SPEC.

Kampaň s názvem „Sto milionů příběhů. Jeden společník.“ má za cíl představit nejen historii a úspěchy této značky, ale také příběhy a každodenní život jednotlivých expertů z mnoha oblastí. A nezáleží na tom, zda jde o podnikatele, architekty, umělce, sportovce či jiné profesionály.

Podobné články

Prodej počítačů i tabletů zaznamená letos růst, vliv AI je však zatím minimální

10. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle nejnovější prognózy společnosti IDC letos vzroste celosvětový trh s osobními počítači a tablety o 3,8 % na 403,5 milionu kusů. Zatímco pozornost se především díky marketingu zaměřenému na zařízení s umělou inteligencí v kombinaci s blížícím se ukončením podpory systému Windows 10 ubírá hlavně k počítačům, v prodejích výsledky za tento rok ovládnou tablety. Čtěte více

Globální prodej PC podle Gartneru ve třetím čtvrtletí 2024 klesl o 1,3 %

21. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Podle výsledků společnosti Gartner činily celosvětové dodávky osobních počítačů ve třetím čtvrtletí roku 2024 celkem 62,9 milionu kusů, což představuje 1,3% pokles oproti třetímu čtvrtletí roku 2023. Tento pokles přichází po třech po sobě jdoucích čtvrtletích meziročního růstu trhu. Navzdory poklesu však globální trh s osobními počítači směřuje k oživení. Čtěte více

Celosvětový prodej osobních počítačů ve 3. čtvrtletí mírně klesl

16. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Přestože globální ekonomika vykazuje známky oživení, celosvětové dodávky osobních počítačů se podle společnosti IDC během třetího čtvrtletí roku 2024 meziročně snížily o 2,4 % na 68,8 milionu kusů. Čtěte více

Prodej PC a tabletů v blízké budoucnosti podpoří poptávka v rozvojových regionech

25. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Nová prognóza společnosti IDC ukazuje, že dodávky osobních počítačů a tabletů v roce 2024 meziročně vzrostou o 2,6 % na 398,9 milionu kusů. Zatímco prodej PC zůstane meziročně na stejné úrovni (s 261 miliony kusů), trh s tablety meziročně vzroste o 7,2 %. Čtěte více