Kontaktní centrum společnosti atlantis telecom míří na americký trh

11. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: atlantis telecom)
atlantis telecom uvedl své vlastní řešení kontaktního centra FrontStage na americký trh. Součástí marketingových aktivit ve Spojených státech bylo představení produktu na partnerské konferenci Microsoft Inspire 2018 v Las Vegas.

FrontStage je softwarová platforma, která reaguje na moderní trendy digitální ekonomiky a instantní mobility nabídkou tzv. omni-channel kontaktního centra umožňujícího vzájemnou koordinaci a inteligentní řízení všech komunikačních kanálů včetně telefonních hovorů a video hovorů, SMS, e-mailů, webchatu, komunikačních prostředků sociálních sítí a mobilních aplikací. Maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících se procesů v kontaktním centru, tak k analýze chování zákazníků.

Vedle České republiky, Slovenska a nyní nově Spojených států nabízí společnost kontaktní centrum FrontStage také na dalších evropských trzích. Na českém trhu dodává řešení od roku 2008.

FrontStage je založen na třívrstvé architektuře a je vyvíjen na platformě Microsoftu - ASP.NET. Využívá i řady dalších Microsoft technologií (Azure, Office 365, SQL, PowerBI, Dynamics CRM/365). Klientská část FrontStage, s níž pracují agenti, pracovníci back office a supervizoři, využívá standardní webový prohlížeč. Serverová část aplikace FrontStage je poskytována jako cloudová služba. Alternativně je instalována u zákazníka, či v jeho datovém centru. Pro roli hovorového serveru využívá FrontStage otevřené rozhraní pro napojení různých platforem komunikačních systémů od předních dodavatelů (Mitel, Skype for Business, Cisco, Unify/Siemens, Alcatel, Avaya a další).

„Chování a preference dnešních spotřebitelů a jejich komunikační návyky se dramaticky vyvíjejí. Porozumět jejich potřebám je klíčem k poskytování špičkové zákaznické péče. Špičková zákaznická péče přináší loajální zákazníky – bez ohledu na geografickou lokalitu,“ řekl Pavel Vrzák, ředitel společnosti atlantis telecom. „Spokojenost českých zákazníků s produktem FrontStage a jeho konkurenceschopnost nás inspirovala k tomu, že jsme vytvořili lokalizaci do dalších jazyků a rozhodli se jej nabídnout i na velmi konkurenčním trhu v USA. Jsme přesvědčeni, že naše zkušenosti se zákaznickou komunikací implementované v FrontStage jsou univerzálně použitelné a dokáží upevnit vztahy se zákazníky a zefektivnit obchodní procesy podniků a organizací kdekoliv na světě.“

Štítky: 
Komunikace, Atlantis Telecom

Podobné články

New Calling od Huawei přinese nový rozměr komunikace

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Společnost Huawei pracuje na rozvoji a standardizaci technologie New Calling (NC), jež přináší pokročilé možnosti pro telefonní a videohovory, které díky ní mohou být kvalitnější, chytřejší a interaktivnější. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně UHD hlasových a video hovorů, a umožní rozvoj služeb jako okamžitý inteligentní překlad, využití rozšířené reality a rozvoj interaktivních klientských nabídek. Čtěte více

Annex NET a innovaphone představily novinky z oblasti podnikové spolupráce

19. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Společnosti Annex NET a innovaphone pozvaly své obchodní partnery na představení technologických novinek v příjemném golfovém prostředí Bistra Green v pražské Hostivaři. Účastníci se mohli seznámit se softwarovou platformou myApps, řešením innovaphone Conferencing i dalšími produkty a službami. Čtěte více

Umělá inteligence ovládla mítinky ve firmách

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich. Čtěte více

Komunikace pomocí cloudu vytváří spokojenější zákazníky i věrnější zaměstnance

3. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Získat, a hlavně udržet zákazníka v konkurenčním prostředí představuje náročný oříšek. Kvalitní produkt či služba v současné době – více než kdy jindy – představuje sice nutnou, ale nikoliv postačující podmínku. O tom, jestli spotřebitel zůstane, nebo odejde ke konkurenci, v první řadě rozhoduje, zákaznická zkušenost. A ta se rodí z komunikace. Čtěte více