Kaspersky hlásí čtyřnásobné prodeje spravovaných služeb

31. 1. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Čtyřnásobného nárůstu prodeje prostřednictvím modelu partnerských poskytovatelů spravovaných služeb (MSP) dosáhla během tří let od spuštění svého projektu MSP Foundation bezpečnostní společnost Kaspersky.

Od roku 2018 se navíc celkový počet aktivních partnerů zvýšil třiapůlkrát – nejvíce jich přibylo v zemích Evropy, Severní Ameriky a Jižní Afriky. Zavedení flexibilního plánu průběžných měsíčních plateb za služby, uživatelsky přívětivého partnerského portálu LMP (License Management Portal) pro správu licencí a vícevrstvého portfolia produktů kybernetické bezpečnosti udělalo z programu společnosti Kaspersky atraktivní a výhodné řešení pro poskytovatele služeb.

Očekává se, že trh MSP se v příštích několika letech zdvojnásobí a vzroste z 243,3 miliardy USD v roce 2021 na 557,1 miliardy USD v roce 2028. Nejde jen o nárůst klientské základny, který hlásí většina MSP, ale také o plánované rozšíření jejich portfolia služeb, jak ukázal nedávný globální průzkum mezi MSP. Vzhledem k možnému ohrožení dat, zavádění cloudu a dalším neřešeným bezpečnostním výzvám, které klienti v průzkumu uváděli, jsou služby v oblasti IT bezpečnosti stále žádanější a stávají se prakticky nezbytnou součástí nabídky MSP.

Snadnější správa licencí v samoobslužném portálu

Zaměření společnosti Kaspersky na MSP odpovídá celosvětovým trendům. Společnost Kaspersky zvýšila v letech 2019 až 2021 prodeje v MSP na čtyřnásobek výchozího stavu, přičemž v roce 2021 došlo k 75% meziročnímu nárůstu. Během této globální iniciativy vykázalo mnoho regionů významný růst, a to včetně Francie, Itálie, severní a střední Evropy, Severní Ameriky, Ruska, Afriky a Brazílie.

Kromě aktivního získávání nových partnerů bylo těchto výsledků dosaženo i zajištěním solidní míry stability, což znamená, že MSP partneři zůstávají společnosti Kaspersky dlouhodobě věrní.

Společnost Kaspersky v projektu MSP Foundation vyvinula nástroje, které automatizují fakturační procesy a usnadňují obchodní interakce mezi partnery a prodejci. Díky specializovanému partnerskému programu a portálu pro správu licencí (LMP), který byl představen v roce 2020, získali MSP adaptivní finanční podmínky s flexibilní denní fakturací. Nyní mohou snadno a rychle spravovat licence v samoobslužném portálu a rychleji uvádět na trh cenově výhodné bezpečnostní služby. Nový plán flexibilního předplatného umožňuje MSP využívat výhod modelu provozních nákladů (OPEX) a měnit licenční podmínky podle přání zákazníků, takže platí pouze za to, co v danou chvíli potřebují.

MSP čeká další rozvoj a přesun služeb do cloudu

Za úspěchem projektu MSP Foundation stojí také vývoj a přizpůsobení portfolia společnosti poskytovatelům služeb podle jejich velikosti, úrovně odborných znalostí a spektra zákazníků. Produkty Kaspersky umožňují MSP automaticky chránit koncové body a cloudové provozní úlohy zákazníků před různorodými hrozbami. Řešení Kaspersky Endpoint Detection and Response Optimum a Kaspersky Managed Detection and Response navíc vybaví interní bezpečnostní týmy MSP detekčními a vyšetřovacími nástroji a umožní jim přístup k bezpečnostním analytikům, odborným znalostem a pomoci při poskytování služeb. Portfolio obsahuje také produkty, které pomáhají MSP zajistit specializované zabezpečení vestavěných zařízení, jako jsou bankomaty a pokladny ve finančnictví a bankovnictví, nebo ochranu průmyslových řídicích systémů (ICS). MSP mohou přizpůsobit svoje služby klientům využitím různých produktů a úrovní ochrany a spravovat vše z jedné konzole v cloudu.

Společnost Kaspersky bude po dosavadním tříletém úspěchu projektu MSP Foundation pokračovat v investicích do podnikání MSP. Plánuje představit další produkty a služby speciálně pro poskytovatele bezpečnostních služeb (MSSP) a zároveň pokračovat v podpoře přesunu služeb do cloudu, kdekoli to bude možné, automatizaci mnoha rutinních operací a integraci dalších produktů do jednotné platformy pro správu zabezpečení přizpůsobené potřebám MSP.

Další podrobnosti o programu MSP společnosti Kaspersky najdete na těchto webových stránkách.

Podobné články

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více