J.K.R. podporuje podnikání S-COMP Centre CZ
Společnost S-COMP Centre CZ se rozhodla nahradit doposud používané
informační řešení, které už nevyhovovalo náročným požadavkům
kladeným především na funkcionalitu a flexibilitu, ERP systémem třídy
BYZNYS, který dokázal nabídnout efektivní a kvalitní zastřešení všech
klíčových procesů ve firmě.
Stěžejním cílem implementace bylo zřetězit tok dokladů a informací
souvisejících s řešenými projekty a zakázkami. Bylo nutné zaměřit se
na vyhodnocování obchodní činnosti, sledování obchodních
příležitostí, marketingových akcí a kontaktů. Tuto oblast vyřešili
konzultanti společnosti J.K.R. v rámci modulu CRM, prostřednictvím
operativního a analytického bloku.
Nový informační systém umožňuje společnosti S-COMP Centre CZ vyhodnocovat
průběh obchodního případu jak z pohledu dokladů (vydaná nebo přijatá
faktura, dodací list) a záznamů (kontakt, úkol, kalendářní záznam,
obecná informace, přijatá nebo odeslaná korespondence, apod.), tak
z hlediska zjištění skutečných nákladů a výnosů. Tok zboží a služeb
v rámci obchodního případu je podchycen přes přijaté objednávky, na
jejichž základě se vystavují vydané objednávky směrem k dodavateli,
příjemky zboží na sklad, dodací listy a faktury.
V rámci implementace ERP systému třídy BYZNYS byl ve společnosti S-COMP
Centre CZ na míru vytvořen import přijatých objednávek z e-commerce modulu
třetí strany, prostřednictvím kterého si zákazníci S-COMP Centre CZ
objednávají kurzy – tj. školení a literaturu k těmto kurzům. Aby byl
zajištěn řízený tok těchto přijatých objednávek systémem třídy
BYZNYS, dochází k automatickému založení obchodního případu a karty
zakázky pro daný kurz. ERP třídy BYZNYS dále poskytuje zpětnou vazbu
e-commerce modulu o stavu zpracování, v jakém se daná zákaznická
objednávka nachází.
Mezi hlavní přínosy nového řešení patří provázanost jednotlivých
podnikových procesů a sjednocení podnikových agend, komunikace s modulem
e-commerce třetí strany, sledování nákladů a výnosů na zakázky,
přístup poboček do centrální databáze přes terminálové služby,
oboustranná elektronická komunikace s bankou, uživatelská otevřenost
systému zajištěná tzv. prvky uživatelské volnosti, import zpráv z MS
Outlook do CRM modulu pomocí komponenty B sync a uživatelské nastavení
vzhledu plochy ERP třídy BZNYS.