iSTYLE na Černém Mostě otevřel čtvrtou Apple Premium Partner prodejnu

21. 8. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: iSTYLE )
Rozšířená prodejní plocha, široká nabídka příslušenství, prémiový zákaznický zážitek z nákupu i praktická školení. Společnost iSTYLE v pátek 18. srpna 2023 otevřela v pražském Centru Černý Most novou prodejnu s nejvyšším statusem Apple Premium Partner, která má ambici se svým konceptem co nejvíce blížit ikonickým legendárnímu Apple Store.

Nová Apple Premium Partner (APP) prodejna je v pořadí již čtvrtou, kterou iSTYLE s tímto statusem v České republice otevřel. Navázal tak na pobočky v pražských centrech Chodov a Palladium a brněnské Vaňkovce. iSTYLE, který je největším partnerem Apple ve střední Evropě, tak pokračuje ve své snaze přiblížit zážitek podobný nákupu v Apple Store co největšímu počtu českých zákazníků. Kromě prémiového designu prodejny a vysokého standardu nabízených služeb se návštěvníci mohou těšit i na pravidelná školení, které mají za cíl uživatelům předávat zajímavé tipy a triky a práci s Apple zařízeními.

Apple Premium Partner prodejny, které jsme v posledních měsících otevřeli, se u zákazníků těší velkému zájmu a na prodejních číslech i návštěvnosti prodejen je vidět, že lidé další posun v kvalitě nabízených služeb jasně vnímají. O to jsme motivovanější tyto nové standardy dostávat do dalších lokalit, jako je právě Centrum Černý Most,“ uvedl k otevření prodejny general manager společnosti iSTYLE Vít Goluch.

Prodejna v Centru Černý Most se nachází v přízemí, v prostorech stávající prodejny nedaleko kavárny Starbucks, přičemž prodejní plocha byla zvětšena na 172 m2. Zákazníky přivítal zcela nový design prodejny, kde většinu plochy zaujímá Apple showroom s produkty k vyzkoušení včetně bohaté nabídky příslušenství. Přímo v prodejně je k dispozici proškolený personál i expresní autorizovaný servis. Firemní klienti mohou navíc využít B2B koutek zaměřený především na potřeby malých a středních firem, kde jsou specialisté iSTYLU zákazníkům připraveni pomoci nejen s nákupem, ale také s financováním a celkovou implementací zařízení do firemního provozu.

Společnost navíc připravuje k otevření další prodejny, nejvyšší status Apple Premium Partner bude mít například obchod v budově Zahy Hadid v novém komplexu Masaryčka. Dále se iSTYLE chystá na otevření nového obchodního prostoru v OC Šestka. Aktuálně společnost v Česku disponuje sítí deseti prodejen v Praze, Brně, Ostravě a Ústí nad Labem.

Štítky: 

Podobné články

Z Electro Worldu se od září stal DATART

5. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Od 1. září došlo v České republice k transformaci řetězce Electro World na DATART. Tato změna představuje strategický krok k vytvoření jednoho z nejkomplexnějších prodejců elektroniky a domácích spotřebičů na trhu. DATART nabídne zákazníkům ještě hustší síť moderních prodejen, díky které bude mít každý z nich prodejnu DATARTU v dostupnosti do 30 minut jízdy. Čtěte více

Vlastník Datartu může převzít Electro World a NAY

5. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ÚOHS)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil spojení, v jehož důsledku získá společnost HP Tronic (majitel Datartu) skupinu NAY, pod kterou mimo jiné spadá také síť Electro World. Rozhodnutí již nabylo právní moci. Čtěte více

Samsung znovu otevřel zmodernizovanou značkovou prodejnu v Ostravě

7. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Samsung otevřel nově zrekonstruovanou prémiovou značkovou prodejnu v obchodním centru Forum Nová Karolina v Ostravě. Zákazníci si v ní mohou vyzkoušet a zakoupit prémiové zboží korejské značky. Čtěte více

Výdejny e-shopů ustupují. Zákazníci chtějí kvalitně zásobenou prodejnu nebo čistokrevný e-shop

5. 5. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ydistri)
Mohutný vzestup online nákupů během pandemie i jejich následný propad jsou jevy, které udávají trendy nejen v e-commerce, ale také ve světě retailu. Zatímco před covidem a během něj raketovým tempem přibývaly nové a nové výdejny e-shopů, momentálně přichází útlum a koncept výdejen je na ústupu. Požadavky zákazníků na e-commerce i na „kamenný retail“ se totiž mění. Čtěte více