Ipex uvádí sjednocenou komunikaci
Ipex ve svém řešení propojuje softwarové i hardwarové technologie do jediného sourodého celku. Výsledkem je zcela nová dimenze firemní komunikace. Například jediný a vždy aktuální adresář kontaktů se stane dostupným na různých zařízeních: v e-mailu (v MS Outlook nebo v MS Outlook Web Acces), v telefonu (ať už stolním nebo v mobilním), v chatu nebo v CRM/ERP systému. Telefonovat nebo uspořádat multimediální konferenci lze doslova na jeden klik, zjistit čerstvé informace o platební morálce volajícího zákazníka lze přímo na displeji telefonu apod.
Propojením s kalendářem umožňuje automatizované změny směrování telefonních linek po příchodu pracovníka do kanceláře anebo aktivaci hlasové schránky společně s aktivací automatické odpovědi v e-mailové schránce poté, kdy svoji kancelář zase opustil, říká Ing. Petr Chruňák, generální ředitel společnosti Ipex. Zkrátka: díky řešení sjednocené komunikace společnosti Ipex začnou komunikační služby, zařízení a systémy kolaborovat ve prospěch uživatele. Volání, SMS a e-maily již nevyrušují v nevhodnou chvíli, ale přicházejí tehdy a tam, kdy a kam je to právě optimální.
Řešení společnosti Ipex zvyšuje efektivitu vnitrofiremních procesů a zlepšuje dostupnost firem nebo úřadů. Velkou předností je otevřenost k integraci se systémy třetích stran (díky otevřeným standardům SOAP, XML, SIP a dalším). Řešení tak může být snadno integrováno s téměř libovolným informačním systémem (CRM, ERP apod.).
Ipex vstupuje do oblasti sjednocené komunikace se silným zázemím: jako etablovaný poskytovatel spolehlivých hlasových, internetových a datových služeb s vyspělou pobočkovou telefonní ústřednou vlastní produkce se výrazně odlišuje od firem orientujících se pouze na služby (operátoři) anebo na zařízení (prodejci ústředen).