Informace o českých firmách a podnikatelích na jednom místě
Na rozdíl od nejvýznamnějších tuzemských oficiálních databází jakými jsou Administrativní rejstřík ekonomických subjektů (ARES) a Justice.cz poskytuje Detail.cz údaje o všech vyhraných veřejných zakázkách dané společnosti, přehledné přesuny osob v představenstvech a dozorčích radách na časové ose a jména klíčových manažerů.
Vyhledat lze nejen název firmy, IČO, adresu a právní formu, ale i kontaktní osoby, obory podnikání nebo si zobrazit grafický vývoj podnikatelského subjektu v číslech.
„Ve veřejných rejstřících jsou neucelené a často i chybné informace. Rozhodli jsme se proto údaje sjednotit a nabídnout kvalitní a ověřená data,“ uvedl Jan Chalas ze společnosti Imper CZ, která portál spustila. „Detail je silný nástroj zejména v přehlednosti a propojení všech důležitých informací o hledaných společnostech. Okamžitě se dostanete k informacím, které jinak hledáte po rejstřících i několik hodin. Data v portálu jsou aktualizovaná každé čtyři hodiny, některá i častěji,“ dodal.
Cílem portálu je nabídnout jednotné místo pro čerpání informací o firmách či živnostnících a ušetřit uživatelům čas s vyhledáváním informací a rozšířit přehled o vyhledávaných subjektech. Detail.cz poskytuje kvalitní informace zejména díky integraci s komerční obchodní databází Merk.cz a službou Leady.cz, které taktéž provozuje společnost Imper CZ.
„Na internetu lze nalézt obrovské množství obchodních rejstříků se zdánlivě podobnými funkcemi, nicméně rozdíl spočívá v kvalitě a aktuálnosti poskytnutých informací. Ostatní obdobná řešení pouze kopírují informace poskytnuté veřejnými rejstříky, zatímco detail.cz má vlastní databázi, kterou aktualizuje z více než 40 informačních zdrojů a ověřuje manuálně pomocí operátorů. Pokud se tedy na projevení relevantní změny ve veřejném rejstříku čeká i několik měsíců a u „kopírovaných“ zdrojů ještě déle, tak díky mnohočetnému ověřování zdrojů v detail.cz se změna projeví mnohem rychleji. Hlavní užitek z toho mohou mít firmy, které využívají nástrojů automatického obchodu, a kde např. zaslání nabídky špatnému adresátovi může znamenat citelnou peněžní ztrátu,“ řekl Tomáš Berger, jednatel společnosti Imper CZ.