IBM láká zákazníky od konkurence
Nová nabídka služeb Server Consolidation and Migration Services, která zahrnuje technologii přihlášenou k patentování, může dramaticky zkrátit dobu a pracnost přenosu aplikací ze samostatných, neefektivně využívaných serverů na finančně efektivnější a snáz spravovatelnou infrastrukturu mainframů IBM.
Zároveň IBM ohlásila program finančních pobídek „z Rewards“, který pomůže zákazníkům využít výhod těchto migračních služeb.
Uvedení služeb Server Consolidation and Migration Services odráží nepřetržité investice IBM do Linuxu na mainframech System z. Téměř 2 800 z celkového počtu 5 000 aplikací dostupných na platformě System z je založeno na Linuxu. Linux tvoří přibližně polovinu ze zhruba 1 000 nových nebo aktualizovaných aplikací, které byly v roce 2008 vydány pro mainframovou platformu IBM. V posledním roce si Linux nainstalovalo více než 40 procent nových zákazníků platformy System z.
Služby Server Consolidation and Migration Services vyvinula jednotka IBM Global Technology Services a IBM je úspěšně využila při vlastní realizaci konsolidace datových center.
Nahrazením pomalých, manuálních metod automatickým řešením může program Server Consolidation and Migration Services zkrátit projekty konsolidace serverů a migrace aplikací z měsíců na týdny.
Firmy, které si koupí nebo upgradují na nový mainframe z10 Enterprise Class (EC) nebo Business Class (BC) pro konsolidaci konkurenčních systémů Sun a HP, mohou v rámci nového programu „z Rewards“ získat body, které lze vyměnit za některé migrační služby IBM.
Nová nabídka doplňuje rozšíření programu IBM Migration Factory pro přechod ze systémů IBM Power Systems na System z, k němuž IBM přistoupila v září 2008.
Již více než 150 zákazníků z různých odvětví po celém světě přešlo během loňského roku z konkurenčních systémů na mainframy IBM.
Právě takovéto úspěchy na úkor konkurence pomohly v minulých deseti letech podle analytické agentury IDC mainframu IBM System z k téměř dvojnásobnému nárůstu podílu na příjmech ze serverů s cenou 250 000 USD a více, a to ze 17 na 32 procent. Za srovnatelné období zůstalo HP na stejné úrovni, zatímco podíl společnosti Sun dokonce klesl.
Demo je k vidění na webu.