Huawei překročil hranici 200 milionů dodaných kusů ročně
Vysokou oblibu smartphonů Huawei dokládají čísla. Loňských 200 milionů dodaných přístrojů je o téměř 50 milionů více, než v roce 2017. Úspěch značka zaznamenala především u telefonů ve střední třídě. Modelová řada nova se podílela na celkovém počtu více jak 65 miliony kusy. Velmi pěkných výsledků pak dosáhly i špičkové modely. Série Huawei P20 přispěla od březnového uvedení na trh více jak 16 miliony kusy a vlajková řada Mate 20 jich dokázala za pouhé dva měsíce přidat pět milionů.
V uplynulých osmi letech se Huawei zaměřil na spotřebitelský přístup se silným důrazem na inovace, které pomáhají vytvářet přidanou hodnotu pro zákazníky. Společnost také vévodí řadě populárních oblastí, jakými jsou fotografování, životnost baterie nebo umělá inteligence, díky kterým si získala dobré jméno mezi spotřebiteli.
Za pouhých osm let se podařilo navýšit dodávky smartphonů Huawei ze tří milionů kusů v roce 2010 na 200 milionů kusů v roce 2018, což je přibližně šestašedesátinásobný nárůst. Na globálním trhu vyskočila značka Huawei mezi tři největší výrobce smartphonů, přičemž ve druhém čtvrtletí 2018 se Huawei stal druhým největším hráčem s celosvětovým tržním podílem 14,6 %.