HP s novým číslem technické podpory pro domácnosti

3. 12. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP)
Společnost HP přidala telefonní číslo na linku technické podpory pro produkty určené do domácností a malých kanceláří. Vedle stávajících kontaktů přibylo nové telefonní číslo 225 376 437, které zjednoduší přístup zákazníků k technické podpoře.

Telefonní specialisté jsou zákazníkům připraveni pomoci vyřešit případné technické problémy s vybranými produkty HP, poradit jim s nejlepším postupem jejich řešení či doporučit nejjednodušší způsob reklamace a servisního zásahu. Zákazníci si po telefonu rovněž mohou vyžádat náhradní instalační média či se při záruční opravě dohodnout na vyzvednutí produktu kurýrem a odvozu do servisního střediska, včetně jeho následného vrácení zpět.

Tato telefonní je v provozu ve všední dny od 8.30 do 18.00 hod.

Linka technické podpory slouží pro produkty těchto řad:

  • Stolní počítače, notebooky a tablety
    • Pavilion, Envy, Presario, HP 15, HP 2000
    • Stream, Slate, Omni, Touchsmart PC
  • Tiskárny, multifunkční zařízení a skenery
    • Deskjet, Envy, Photosmart
    • OfficeJet, OfficeJet Pro (kromě řad OfficeJet Pro Enterprise)
    • LaserJet (pro osobní využití a domácí kanceláře)
    • Scanjet 200, Scanjet 300, Scanjet G3000, Scanjet G4000

Všechna stávající telefonní čísla společnosti HP zůstávají beze změny, provoz zelené linky 810 222 222 bude postupně nahrazen novým telefonním číslem 225 376 437.

Vyzvednutí a doručení opraveného produktu

Společnost HP nabízí k výše uvedeným produktovým řadám jako součást záruky (zdarma nad rámec běžných možností) i možnost vyzvednutí vadného produktu a doručení opravné jednotky zpět přímo k zákazníkovi domů, pokud závada vyžaduje záruční opravu v servisním středisku (služba door-to-door). V těchto případech dohodnou pracovníci telefonické podpory se zákazníky předpokládaný termín vyzvednutí zařízení a následnou opravu v servisním středisku.

Štítky: 

Podobné články

EET Group díky akvizici části firmy MORAVIA Consulting posiluje v oblasti náhradních dílů

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Společnost EET Group oznámila akvizici divize náhradních dílů společnosti MORAVIA Consulting, která se specializuje především na obchod s náhradními díly k produktům Hewlett Packard a Hewlet Packard Enterprise. Distributor tak upevňuje svou pozici předního poskytovatele náhradních dílů pro IT po celé Evropě. Zároveň jde o první akvizici firmy z České republiky po vstupu EET Group na český trh. Čtěte více

Hewlett Packard Enterprise s tříletou zárukou?

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Jako jediný distributor v Evropě je nabízí výhradně společnost EET Group. Běžná záruční lhůta na náhradní díly Hewlett Packard Enterprise (HPE) je přitom tři měsíce. Čtěte více

Canon získal ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Společnost Canon získala ocenění „Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability“ určené prodejcům tiskových produktů s nejlepší strategií, nástroji a zdroji pro zajištění servisu. Jde o prestižní oborovou cenu udělovanou společností Keypoint Intelligence, která se zabývá průzkumem trhu a nezávislým hodnocením hardwaru, softwaru a služeb v oblasti tisku a chytrých technologií. Čtěte více

CyberPower má nového servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko

26. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: CyberPower)
Společnost CyberPower změnila svého servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko. Od 1. července 2024 zajišťuje veškeré servisní úkony společnost Complet a.s., která plně nahradila CDC Data. Ke změně došlo z důvodu ukončení servisních činností předchozí společnosti. Čtěte více