HP s novým číslem technické podpory pro domácnosti
Telefonní specialisté jsou zákazníkům připraveni pomoci vyřešit případné technické problémy s vybranými produkty HP, poradit jim s nejlepším postupem jejich řešení či doporučit nejjednodušší způsob reklamace a servisního zásahu. Zákazníci si po telefonu rovněž mohou vyžádat náhradní instalační média či se při záruční opravě dohodnout na vyzvednutí produktu kurýrem a odvozu do servisního střediska, včetně jeho následného vrácení zpět.
Tato telefonní je v provozu ve všední dny od 8.30 do 18.00 hod.
Linka technické podpory slouží pro produkty těchto řad:
- Stolní počítače, notebooky a tablety
- Pavilion, Envy, Presario, HP 15, HP 2000
- Stream, Slate, Omni, Touchsmart PC
- Tiskárny, multifunkční zařízení a skenery
- Deskjet, Envy, Photosmart
- OfficeJet, OfficeJet Pro (kromě řad OfficeJet Pro Enterprise)
- LaserJet (pro osobní využití a domácí kanceláře)
- Scanjet 200, Scanjet 300, Scanjet G3000, Scanjet G4000
Všechna stávající telefonní čísla společnosti HP zůstávají beze změny, provoz zelené linky 810 222 222 bude postupně nahrazen novým telefonním číslem 225 376 437.
Vyzvednutí a doručení opraveného produktu
Společnost HP nabízí k výše uvedeným produktovým řadám jako součást záruky (zdarma nad rámec běžných možností) i možnost vyzvednutí vadného produktu a doručení opravné jednotky zpět přímo k zákazníkovi domů, pokud závada vyžaduje záruční opravu v servisním středisku (služba door-to-door). V těchto případech dohodnou pracovníci telefonické podpory se zákazníky předpokládaný termín vyzvednutí zařízení a následnou opravu v servisním středisku.