HP rozšířilo své partnerské programy o nové možnosti a benefity

7. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP dále rozšířila své partnerské programy s cílem posílit spolupráci s partnery a rozšířit možnosti vzdělávání a zapojení komunity. Kromě novinek v programu Amplify Data Insights informovala společnost o globálním rozšíření svého partnerského programu Amplify Impact, zaměřujícího se na udržitelnost, a představila novou platformu pro vzdělávání a zapojení partnerů HP Curiocity.

Všechny představené novinky staví na síle globálního partnerského programu HP Amplify, který je prvním partnerským programem svého druhu, optimalizovaným pro podporu dynamického rozvoje partnerů a poskytování konzistentních služeb koncovým zákazníkům. Program HP Amplify je postaven na jednotné integrované struktuře a partneři díky němu získávají informace, schopnosti a také nástroje pro spolupráci, jež napomáhají jejich růstu v prostředí probíhající digitální transformace, v němž prochází změnami také nákupní chování zákazníků.

Úspěch společnosti HP se do značné míry odvíjí od síly našich obchodních partnerů. Jen v uplynulém roce se nám s přispěním našich partnerů podařilo zvýšit tržby o více než 6 miliard USD,“ informuje Kobi Elbaz, generální ředitel divize Global Channel Organization společnosti HP. „Dnes představené novinky jsou výrazem našeho trvalého odhodlání podporovat naše obchodní partnery a nadále investovat do poskytování potřebných informací, vzdělávání, vazeb a programů, které jim umožní poskytovat lepší služby zákazníkům a podpoří jejich růst.“

Síla dat

Program HP Amplify Data Insight byl spuštěn téměř před rokem a poskytuje partnerům okamžitý přístup k bohaté sadě datových analýz, z nichž každá se zaměřuje na ovlivnění nákupní cesty zákazníka. Společnost HP i nadále úzce spolupracuje se svými partnery, aby zdokonalila jejich digitální dovednosti a vybavila je cennými poznatky získanými během svého výzkumu nákupního chování zákazníků.

Studie ukazují, že společnosti, které vycházejí z prakticky využitelných poznatků, daných analýzami dat, vykazují rychlejší růst než společnosti, jež tento typ informací nevyužívají. Díky tomu, že 98 % obchodních partnerů společnosti HP sdílí svá data, je na této platformě týdně aktualizováno více než 14 miliard datových záznamů, což partnerům umožňuje v reálném čase přistupovat k informacím, uzpůsobeným konkrétním potřebám jejich podnikání.

Globální rozšíření programu Amplify Impact

Společnosti, které se řídí jasně definovaným programem udržitelného dopadu (nebo programem zaměřujícím se na oblast environmentálního, sociálního či podnikové řízení), získávají jednoznačnou konkurenční výhodu. Dokládá to nárůst tržeb společnosti HP o více 3,5 miliardy USD, pro nějž se ve fiskálním roce 2021 stala rozhodujícím faktorem udržitelnost. Program Amplify Impact dává tutéž příležitost – realizovat konkurenční výhodu – také partnerům společnosti HP.

Program HP Amplify Impact byl poprvé představen na začátku roku 2021 a je prvním programem svého druhu, zaměřujícím se na hodnocení partnerů, poskytování vzdělávání a dalších zdrojů, který partnerům tímto vstřícným způsobem zprostředkovává přínosy rozsáhlých vlastních investic a iniciativ společnosti HP. V současné době poskytuje tento program více než 10 000 partnerům ve 43 zemích možnost připojit se k úsilí společnosti HP o dosažení významného dopadu v oblasti klimatických opatření, lidských práv a digitální rovnosti. Program je doposud partnery přijímán s nadšením a sebehodnocení dokončilo více než 80 % z nich.

Společnost HP v průběhu příštích dvou let chystá tento program postupně rozšířit celosvětově na všechny trhy. Možnost účastnit se programu tak po jeho rozšíření získají partneři všech typů (prodejci, maloobchodní a distribuční partneři) bez ohledu na jejich geografickou polohu.

Oslava úsilí partnerů o udržitelnost

Společnost HP také vyzvala partnery, aby se přihlásili do soutěže o nové výroční ceny programu HP Amplify Impact, které ocení partnery v pěti kategoriích, včetně cen pro globální lídry programu Amplify Impact: za udržitelnost podnikání, opatření v oblasti klimatu, za strategie k zajištění diverzity, rovnosti a inkluze a ceny HP LIFE.

Vítězové budou vyhlášeni na slavnostním předávání cen v prosinci 2022 a budou mít možnost veřejně propagovat svá ocenění pomocí odznaků a propagačních materiálů. Podrobnější informace získají partneři na Partnerském portálu HP, kde mohou sledovat své výsledky prostřednictvím žebříčku ocenění.

Úplnou novinkou je HP Curiocity

Nedávné studie zdůrazňují pozitivní vliv vzdělávání a prodeje ve spolupráci s partnery na konečný hospodářský výsledek. Společnosti, nabízející komplexní školicí programy, mají v průměru o 24 % vyšší ziskovou marži, zatímco 60 % prodejních profesionálů tvrdí, že jim prodej využívající spolupráci s partnery zvýšil produktivitu o více než 25 %.

V reakci na tyto trendy a na základě zpětné vazby od partnerů vyvinula společnost HP novou platformu, jež nabízí rozšířené vzdělávání, zapojení komunity a odměny – to vše v jediném programu. Platforma HP Curiocity inspirovaná koncepcí otevřeného světa a systémem odměn uplatňovaným ve známých hrách se bude postupně zavádět od konce tohoto roku a poskytne partnerským obchodním zástupcům přístup k této jedinečné spolupracující komunitě.

Mezi hlavní výhody této platformy patří:

  • virtuální kampus HP University – jednotné místo pro vzdělávání v oblasti „měkkých dovedností“, produktů a řešení;
  • HP Community – centralizovaná platforma pro komunikaci ve formátu 1:1 nebo pro účast v komunitních diskusích;
  • odměny a možnosti uznání včetně propagačních akcí a soutěží.

Podrobnější informace o platformě HP Curiocity získají partneři na stránkách Partnerského portálu HP.

Profilová karta firmy

HP Inc.

HP Inc.

Naší vizí je vytvořit technologii, která každému změní život k lepšímu – každému člověku, každé organizaci a každé komunitě na celém světě – a to kdekoli. To nás motivuje a inspiruje dělat to, co děláme. A vyrábět to, co vyrábíme. Objevovat a znovuobjevovat. Vytvářet technologie, které ohromují. Nepřestáváme jít energicky za svým, protože ani vy nepřestáváte. Také znovuobjevujete způsob, jakým pracujete. Jakým si hrajete. Jakým žijete. Díky našim technologiím znovuobjevíte svět.

To je naše poslání. To je společnost HP v novém kabátě.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

TD SYNNEX představil partnerský program zaměřený na umělou inteligenci

13. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD Synnex)
Společnost TD SYNNEX představila program Destination AI určený pro partnery, kteří chtějí být v čele technologického pokroku poháněného umělou inteligencí a využít jej pro prodej služeb svým zákazníkům. Destination AI je sada služeb, technologií a informačních zdrojů, které partnery provedou světem AI a pomohou jim maximálně využít příležitostí na tomto trhu. Čtěte více

Pure Storage mění partnerský program. Partnerům pomůže urychlit jejich cestu k ziskovosti a růstu

7. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Společnost Pure Storage představila aktualizovaný partnerský program pro prodejce řešení Pure. Cílem změn je výrazně zvýšit ziskovost partnerů tím, že jim program umožní vést zákazníky k úspěšné transformaci datových úložišť a vynikajícím obchodním výsledkům. Čtěte více
Nové řešení HPE MSA Gen7 v provedení 2U

HPE rozšiřuje program Smart Choice o inteligentní řešení pro efektivní ukládání dat HPE MSA Gen 7

24. 1. 2025. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
HPE Smart Choice představuje jednoduchý přístup k modernizaci IT, který firmám nabízí předem vybrané konfigurace zařízení. Nasazení a správa nového hardwaru se tak výrazně zjednodušují. V kombinaci s novým diskovým úložištěm HPE MSA Gen7 vzniká ideální nabídka pro zákazníky, kteří hledají vysoký výkon a spolehlivost za atraktivní cenu. Čtěte více

Cisco v únoru 2026 spustí nový partnerský program. Do rozvoje partnerů investuje dvě miliardy korun

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco po téměř třech dekádách zásadně změní svůj partnerský program. Hlavním cílem je více motivovat partnery k trvalému zvyšování kvalifikace a odborných dovedností. To jim má pomoci nabízet inovativní řešení na míru klientům a flexibilně se přizpůsobovat vývoji trhu moderních technologií. Zavedení programu Cisco 360 bude postupné a plné spuštění se očekává v únoru příštího roku. Čtěte více