HP oceňuje svojich servisných partnerov na Slovensku

18. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Spoločnosť HP Slovensko ocenila svojich servisných partnerov v prvém ročníku Customer Service Excelence 2024. Ohodnotila tak vysokú kvalitu služieb, ktoré jej autorizovaní servisní partneri poskytujú zákazníkom. V roku 2024 sa na Slovensku medzi vybraných ocenených dostala firma Aricoma Systems.

„Spoločnosť HP si cení dlhodobú spoluprácu so svojimi partnermi a je hrdá, že môže oceniť tých, ktorí idú nad rámec očakávania. Veríme, že tieto ocenenia podčiarknu význam kvality služieb pre zákazníkov a posilnia vzťahy medzi HP, jej partnermi a koncovými zákazníkmi,“ hovoril Robert Seemann, partner service delivery Manager HP, a dodáva: „Gratulujeme všetkým oceneným partnerom a tešíme sa na ďalšie spoločné úspechy. “

Program HP Customer Service Excellence 2024 je určený na hodnotenie a ocenenie servisných partnerov za výnimočnú kvalitu zákazníckej starostlivosti, ktorú poskytujú. Iniciatíva kladie dôraz na význam kvalitného servisu a motivuje partnerov k neustálemu zlepšovaniu poskytovaných služieb. Ocenené firmy získajú od HP fyzický aj digitálny certifikát, ktoré môžu hrdo vystavovať na sociálnych sieťach a prevádzkach. Zákazníci a partneri HP môžu ocenenie vnímať ako dôkaz vysokej úrovne služieb, na ktorú sa môžu spoľahnúť.

Profilová karta firmy

HP Inc.

HP Inc.

Naší vizí je vytvořit technologii, která každému změní život k lepšímu – každému člověku, každé organizaci a každé komunitě na celém světě – a to kdekoli. To nás motivuje a inspiruje dělat to, co děláme. A vyrábět to, co vyrábíme. Objevovat a znovuobjevovat. Vytvářet technologie, které ohromují. Nepřestáváme jít energicky za svým, protože ani vy nepřestáváte. Také znovuobjevujete způsob, jakým pracujete. Jakým si hrajete. Jakým žijete. Díky našim technologiím znovuobjevíte svět.

To je naše poslání. To je společnost HP v novém kabátě.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

ATC rozšiřuje spolupráci s HPE

17. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers rozšiřuje spolupráci s HPE v oblasti poskytování služeb českým partnerům. Kromě osvědčené nabídky formou předpřipravených službových balíčků HPE Service Pack nyní ATC přichází s možností nabídnout také individuální servisní smlouvy šité na míru potřebám jednotlivých zákazníků. Čtěte více

Enfinitec – specializovaná poprodejní pobočka společnosti Acer – nyní působí v osmi zemích Evropy

18. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acer)
Společnost Acer zahájila činnost své dceřiné společnosti Enfinitec, která se zabývá poskytováním poprodejních a opravárenských služeb pro širokou řadu elektronických zařízení. Aktuálně plně působí v osmi zemích a rozšiřuje své know-how nejen na produkty Acer, ale i na celou řadu dalších značek v technologickém odvětví. Čtěte více

Dell zjednodušuje opravy svých zařízení pomocí aplikace pro rozšířenou realitu

21. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Dell představil bezplatnou mobilní aplikaci Dell AR Assistant, která prostřednictvím rozšířené reality provází zákazníka výměnou komponentů v produktech Dell. Aplikace nabízí uživateli servisní a opravárenské postupy u více než 100 počítačů a serverů v sedmi různých jazycích. Čtěte více

Xerox založil softwarovou divizi CareAR

14. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Cílem nově vzniklé firmy je pomáhat pracovníkům servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování kvalitních služeb koncovým zákazníkům. Čtěte více