HP Networking se zárukou 24/7 na dobu až tří let

20. 8. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: HP)
Nová HP Lifetime Warranty 2.0 (doživotní záruka) vychází za stávající nabídky doživotní záruky, kterou doplňuje o telefonickou podporu v režimu 24/7 pro řešení HP FlexCampus, HP FlexBranch a produkty určené SMB firmám na dobu až tří let. Celá tato nabídka je již zahrnuta v kupní ceně produktů a pro zákazníky neznamená žádné dodatečné náklady.

„Síťové prvky a technologie dnes vyžadují nepřetržitou podporu, aby se zabránilo prodlením nebo výpadkům,“ řekl Rob Enderle, hlavní analytik společnosti Enderle Group. „Zajištění kontinuity provozu je naprosto prioritní pro každou firmu a díky doživotní záruce 2.0 od HP mají zákazníci možnost využívat jedinečnou kombinaci doživotní záruky, telefonické podpory i výměny hardwaru bez jakýchkoli dodatečných nákladů. HP je v této oblasti lídrem trhu – jeho nová podpora reálně pomůže zákazníkům ušetřit rozpočet a okamžitě řešit případné problémy.“

Doživotní záruka 2.0 společnosti HP zahrnuje také výměnu hardwaru během následujícího pracovního dne (včetně ventilátorů či napájecích zdrojů), stejně jako technickou podporu a bezplatný upgrade softwaru po celou dobu životnosti výrobku.

Doplňkové služby pro zajištění kontinuity provozu

Kromě doživotní záruky 2.0 nabízí HP i další doplňkové služby, které pomohou zákazníkům minimalizovat rizika případného selhání síťové infrastruktury:

• Služby HP Proactive Care zajišťují prevenci možných problémů či výpadků a snaží se jim předcházet tak, aby vůbec nenastaly.
• Služby HP design, validate and deploy zprostředkovávají zákazníkům přístup k síťovým expertům, kteří jim pomohou najít nejvhodnější řešení pro každou situaci a zprovoznit jej v nejkratší možné době.

„Organizace utrácejí miliony za rozšířenou podporu, aby využily všech dostupných možností pro zajištění maximální dostupnosti jejích sítí," řekl Tomáš Kubica, technologický ředitel HP Networking v České republice. „Díky HP mohou tyto miliony ušetřit – doživotní záruka 2.0 s nepřetržitou 24/7 telefonickou podporou je ekonomickým impulzem, jenž jim pomůže snížit provozní náklady na IT infrastrukturu.“

„Vylepšená HP doživotní záruka 2.0 nám přináší skvělou příležitost, jak nabídnout přidanou hodnotu i našim zákazníkům,“ řekl John Barker, prezident společnosti Versatile Communications. „Naši zákazníci se neustále snaží najít nové efektivní způsoby, jak zajistit nejlepší podporu jejich síťové infrastruktury, a HP doživotní záruka 2.0 pro ně představuje tu správnou cestu."

Štítky: 
Záruky, Hewlett Packard Enterprise

Podobné články

Záruka nové generace – HP Active Care

27. 4. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: HP Inc.)
Ještě nedávno bylo standardem, že každá firma měla svoje IT oddělení, které mělo na starost podporu uživatelů a správu IT. Interní IT oddělení zastávalo instalaci zařízení, jejich údržbu a v neposlední řadě řešení případných výpadků, incidentů a jakýchkoliv nedostatků. Čtěte více

Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“ Čtěte více

XPG prodlužuje záruku zdroje XPG Pylon na pět let

28. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: XPG)
Herní značka XPG prodloužila záruční dobu na napájecí zdroj XPG Pylon s certifikací 80 PLUS Bronze na pět let. Doposud přitom záruka poskytovaná na tento model činila tři roky. Čtěte více

TCL u svých TV vylepšuje servis a prodlužuje záruku

5. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TLC v České republice u svých televizorů s technologií QLED prodlužuje záruku na pět let. Výrobce současně rozšiřuje svůj zákaznický servis o službu TCL Care Service, která rychle a snadno pomůže zákazníkům při řešení případných potíží s televizorem. Čtěte více