Google AdWords zdarma v hodnotě až 1 200 Kč

8. 7. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Shoptet.cz)
Přehledný e-shop, atraktivní grafika, rozmanitá nabídka zboží, cena i navazující služby – to vše jsou předpoklady úspěšného internetového obchodu. Samy o sobě však zákazníky nepřivedou. Proto musí zákazníci e-shop na internetu bez větší námahy najít sami. Jendou z cest je inzerovat např. v Google AdWords.

V rámci projektu Shoptet.cz, který se na českém trhu specializuje na pronájem originálních a intuitivních e-shopů, si mohou s novým e-shopem vyzkoušet zdarma jednu z nejefektivnějších internetových reklam na českém trhu – Google AdWords.

Rozhodnutí o tom, kam investovat finance na reklamu, není při rozjezdu internetového obchodu jednoduché. Odborníci ze Shoptetu radí rozložit finance na více aktivit, ať už to bude PPC reklama, bannerová reklama či PR články a postupně testovat jejich účinnost. Jedním z nejefektivnějších reklamních systémů na českém internetu, který nabízí vysokou návratnost investice do reklamy, je Google AdWords. Tuto službu nyní Shoptet.cz nabízí svým zákazníkům zdarma k vyzkoušení.

„Chceme dostát svému slibu, že našim zákazníkům zajistíme nejen funkční a úspěšný e-shop, ale především jim přivedeme zákazníky. Bez nich nemá i sebelépe připravený e-shop šanci uspět,“ řekl Miroslav Uďan, CEO projektu Shoptet.cz. 

Pro nové zákazníky, kteří na internetu začínají podnikat, je určen kredit pro AdWords ve výši 700 – 1 200 korun v závislosti na zvoleném paušálu za pronájem e-shopu. Každý e-shop je také automaticky napojen na Aukro či Facebook, jednoduché propojení existuje také pro zbožové servery. Drtivá většina českých zákazníků vyhledává konkrétní zboží a služby právě přes zbožové servery jako je Heuréka.cz či Zboží.cz.

Nabídka testování Google AdWords přináší další možnost, jak podnikání na internetu rychleji poznat a jak se naučit klíčové a osvědčené postupy pro fungování úspěšného obchodu. „Zákazníci projektu Shoptet.cz mají možnost vyzkoušet efektivní nástroj, který jim poskytne efektivitu, rychlost, jednoduchost, přesné cílení, flexibilitu a jasnou měřitelnost bez rizika,“ řekla Martina Larešová ze společnosti Google.

Nabídka platí pro nové zákazníky, kteří si pronajmou e-shop u společnosti Shoptet.cz do 31. srpna 2012.

Štítky: 

Podobné články

Infografika: Česká e-commerce zažila rekordní druhý kvartál

9. 8. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shoptet)
Obrat českých e-shopů ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl 50,45 miliardy, což je v meziročním srovnání nárůst o více než deset procent. Rekordní druhý kvartál podtrhuje i nárůst 3 144 nových e-shopů v tomto období. Čtěte více

Vánoce v e-shopech překonaly rekordy

1. 1. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shoptet.cz)
Předvánoční shon se podepsal i na počtu online objednávek. Podobně jako předešlý rok se Češi do nákupů nejvíce „opřeli“ zhruba dva týdny před Vánoci, konkrétně 11. prosince. Kromě vyšší průměrné hodnoty objednávky se podle statistik ceska-ecommerce.cz očekává i rekordní roční obrat okolo 119 miliard korun. Čtěte více
Foto: Pixabay.com

Vždy aktuální přehled o elektronickém obchodu přináší Ceska-ecommerce.cz

8. 12. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shoptet.cz)
Společnost Shoptet ve spolupráci se Zboží.cz spustila portál, který v reálném čase monitoruje počet online obchodníků, obraty, nejprodávanější zboží a jiné veličiny. Protože na řešení Shoptet běží čtvrtina všech českých e-shopů, jde o nejkvalitnější a nejucelenější informace zkoumající stav elektronického obchodu u nás. Čtěte více
Foto: Pixabay.com

Máte e-shop? Začněte se připravovat Vánoce..

1. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shoptet.cz)
Přestože největší nápor na internetové obchody přijde až za několik týdnů, většinou na přelomu listopadu a prosince, je dobré se na něj včas a kvalitně připravit. Čtěte více