GeoPostu a DPD rostou B2B i B2C zakázky
V oblasti B2B došlo k 6% nárůstu, přičemž průměrný evropský růst B2B jsou tři až čtyři procenta. Objemy zakázek v oblasti B2C se zvýšily dvakrát rychleji, růst činil 12 % a v současnosti tvoří asi třetinu všech evropských zásilek. „I přes rychlý rozvoj v oblasti B2C se bude společnost i nadále zaměřovat na plnění požadavků zákazníků v obchodním vztahu B2B, tedy tradiční oblasti našeho podnikání,“ uvedl Christian Emery, výkonný viceprezident a provozní ředitel pro Evropu.
Podle údajů společnosti GeoPost se na evropském trhu s expresními zásilkami nachází s 10% podílem na druhém místě hned za DHL s podílem 12 %. Společnosti TNT a UPS obsadily třetí a čtvrté místo s podíly ve výši 9 %, resp. 8 %. Následují společnosti GLS (4 %) a FedEx (2 %). Zbývajících 55 % podílů připadá na poštovní operátory (23 %) a další společnosti (32 %).
Kromě Direct Parcel Distribution (DPD) působí GeoPost pod názvy Chronopost, Exapaq nebo SEUR.