Fujitsu a Symantec přinášejí bezpečnostní řešení Cloud End User Protect
Řešení Fujitsu Cloud End User Protect poskytuje zabezpečení koncových zařízení pro střední a velké podniky. Do rozsáhlého portfolia služeb zabezpečení od Fujitsu přináší novou metodu doručování na základě cloudu. Řešení poskytne podnikům produkt, který potřebují pro modernizaci jejich ICT a pro inovaci s pomocí nových typů služeb.
Podle zprávy analytika zabezpečení společnosti Forrester, Ricka Hollanda, je zabezpečení elektronické pošty klíčovou složkou jakékoliv společnosti. Elektronická pošta zůstává populárním cílem pro řadu útoků a spamů. Například podle studie Spamhaus Project je více než 90 procent příchozích zpráv z různých důvodů neoprávněných. I proto se zabezpečení poskytované jako služba stává stále populárnější. Podniky přijímají nové modely, jako je například aplikace Software as a Service, s dalšími výhodami, např. s lokalizací podezřelých zpráv mimo vlastní provoz.
Řešení zajišťuje zabezpečení komunikačních prostředků, včetně zabezpečení elektronické pošty, prostřednictvím kódování a řízení z nabídek služeb Symantec Email Security.cloud a Symantec Enterprise Vault.cloud, s možností flexibilní integrace s řízenými službami zabezpečení od Fujitsu. Specifikace a realizace IT a cloudových projektů jsou složité – řešení Fujitsu Cloud End User Protect přebírá břemeno implementace a řízení systému zabezpečení IT od firemních týmů. Díky tomu se společnosti mohou zaměřit na modernizaci svého IT a obchodní inovace a problematiku zabezpečení mohou nechat na Fujitsu.
Zabezpečení je poskytováno přes model využívající cloudovou technologii s flexibilními měsíčními platebními podmínkami – snižuje tak kapitálové výdaje a redukuje potřebu nového hardwaru nebo softwaru. Trvalé zabezpečení je zajištěno pomocí řešení Symantec a technologie sledování odkazů, jež chrání proti sofistikovaným hrozbám a škodlivému obsahu. Dále tato služba zajišťují řešení malwaru a cílených útoků v bezpečné vzdálenosti od sítě zákazníka.
Služby řešení Fujitsu Cloud End User Protect, které mohou být poskytovány jednotlivě nebo jako celkové řešení koncových zařízení, zahrnují:
• odborné rady při vyhodnocení požadavků a vytvoření vhodných opatření pro zabezpečení
• rychlou implementaci a rychlou možnost spuštění
• průběžný servis, od základního monitorování po plně řízené služby Security Service Desk
„Fujitsu má více než 40 let zkušeností v oblasti ochrany informací našich zákazníků proti rostoucím hrozbám při zabezpečení IT. Díky našemu strategickému partnerství se společností Symantec mohou zákazníci těžit z odborných znalostí obou společností, které nabízejí služby na nejvyšší úrovni, aby tak splnili různorodé potřeby koncových uživatelů a zajistilli bezpečnost dat organizací,“ uvedl Cameron McNaught, EVP Solutions ze společnosti Fujitsu International Business.
„Ve snaze o omezení složitosti a o maximalizaci zdrojů přecházejí mnohé organizace na cloud. Spojením technologií zabezpečení komunikačních prostředků v cloudu společnosti Symantec s rozsáhlými službami a odbornými znalostmi Fujitsu, mají zákazníci možnost s jistotou implementovat rychlé a jednoduché řešení v cloudu, které chrání a zabezpečuje jejich informace a současně zvyšuje flexibilitu obchodování a poskytuje jim konkurenční výhody, které potřebují pro další bezproblémový rozvoj jejich podniku,“ řekl Anil Chakravarthy, EVP Information Security, Symantec.