Fujitsu a Symantec přinášejí bezpečnostní řešení Cloud End User Protect

5. 8. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fujitsu)
Fujitsu uvádí na trh nové cloudové řešení, které minimalizuje rizika, náklady a složitost zajištění robustního zabezpečení komunikačních prostředků. Řešení Fujitsu Cloud End User Protect v sobě spojuje zabezpečení informačních a komunikačních technologií a odborné cloudové znalosti společnosti Fujitsu s technologiemi zabezpečení komunikačních prostředků společnosti Symantec.

Řešení Fujitsu Cloud End User Protect poskytuje zabezpečení koncových zařízení pro střední a velké podniky. Do rozsáhlého portfolia služeb zabezpečení od Fujitsu přináší novou metodu doručování na základě cloudu. Řešení poskytne podnikům produkt, který potřebují pro modernizaci jejich ICT a pro inovaci s pomocí nových typů služeb.

Podle zprávy analytika zabezpečení společnosti Forrester, Ricka Hollanda, je zabezpečení elektronické pošty klíčovou složkou jakékoliv společnosti. Elektronická pošta zůstává populárním cílem pro řadu útoků a spamů. Například podle studie Spamhaus Project je více než 90 procent příchozích zpráv z různých důvodů neoprávněných. I proto se zabezpečení poskytované jako služba stává stále populárnější. Podniky přijímají nové modely, jako je například aplikace Software as a Service, s dalšími výhodami, např. s lokalizací podezřelých zpráv mimo vlastní provoz.

Řešení zajišťuje zabezpečení komunikačních prostředků, včetně zabezpečení elektronické pošty, prostřednictvím kódování a řízení z nabídek služeb Symantec Email Security.cloud a Symantec Enterprise Vault.cloud, s možností flexibilní integrace s řízenými službami zabezpečení od Fujitsu. Specifikace a realizace IT a cloudových projektů jsou složité – řešení Fujitsu Cloud End User Protect přebírá břemeno implementace a řízení systému zabezpečení IT od firemních týmů. Díky tomu se společnosti mohou  zaměřit na modernizaci svého IT a obchodní inovace a problematiku zabezpečení mohou nechat na Fujitsu.

Zabezpečení je poskytováno přes model využívající cloudovou technologii s flexibilními měsíčními platebními podmínkami – snižuje tak kapitálové výdaje a redukuje potřebu nového hardwaru nebo softwaru. Trvalé zabezpečení je zajištěno pomocí řešení Symantec a technologie sledování odkazů, jež chrání proti sofistikovaným hrozbám a škodlivému obsahu. Dále tato služba zajišťují řešení malwaru a cílených útoků v bezpečné vzdálenosti od sítě zákazníka.

Služby řešení Fujitsu Cloud End User Protect, které mohou být poskytovány jednotlivě nebo jako celkové řešení koncových zařízení, zahrnují:

•           odborné rady při vyhodnocení požadavků a vytvoření vhodných opatření pro zabezpečení
•           rychlou implementaci a rychlou možnost spuštění
•           průběžný servis, od základního monitorování po plně řízené služby Security Service Desk

Fujitsu má více než 40 let zkušeností v oblasti ochrany informací našich zákazníků proti rostoucím hrozbám při  zabezpečení IT. Díky našemu strategickému partnerství se společností Symantec mohou zákazníci těžit z odborných znalostí obou společností, které nabízejí služby na nejvyšší úrovni, aby tak splnili různorodé potřeby koncových uživatelů a zajistilli bezpečnost dat organizací,“ uvedl Cameron McNaught, EVP Solutions ze společnosti Fujitsu International Business.

Ve snaze o omezení složitosti a o maximalizaci zdrojů přecházejí mnohé organizace na cloud. Spojením technologií zabezpečení komunikačních prostředků v cloudu společnosti Symantec s rozsáhlými službami a odbornými znalostmi Fujitsu, mají zákazníci možnost s jistotou implementovat rychlé a jednoduché řešení v cloudu, které chrání a zabezpečuje jejich informace a současně zvyšuje flexibilitu obchodování a poskytuje jim konkurenční výhody, které potřebují pro další bezproblémový rozvoj jejich podniku,“ řekl Anil Chakravarthy, EVP Information Security, Symantec.

Štítky: 

Podobné články

Generativní umělou inteligenci si v příštích dvou letech osvojí 85 % vývojářů softwaru

30. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
Společnost Capgemini očekává, že generativní umělá inteligence (Gen AI) bude hrát klíčovou roli při rozšiřování schopností vývojářů softwaru a v příštích dvou letech bude pomáhat při více než 25 % práce na návrhu, vývoji a testování softwaru. Čtěte více

Generativní umělá inteligence zvyšuje produktivitu softwarového inženýrství o 70 %

28. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ness Czech)
Studie společnosti Ness Digital Engineering odhalila, že implementace generativní AI nejenom, že zvyšuje produktivitu, ale také umožňuje vytvořit důkladně asistovaný kontext pro práci, což firmám umožňuje hladce globalizovat svou práci. To může vést nejenom k lepším obchodním výsledkům, ale také k úplné transformaci struktury celých organizací. Čtěte více

Progress představil nové vývojové nástroje umožňující integrovat generativní AI do jakékoli aplikace

18. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress )
Progress představil nejnovější verze knihoven a nástrojů pro vývoj aplikací v prostředí .NET a JavaScriptu – Progress Telerik a Progress Kendo UI. Novinky přináší umělou inteligenci do rozhraní aplikací, vyšší produktivitu při vývoji, funkce pro přístupnost a řadu nových komponent uživatelského rozhraní, včetně komponenty Blazor Spreadsheet. Čtěte více

Softwaroví developeři místo vývoje řeší problémy s výkonem a dostupností aplikací

3. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Softwaroví vývojáři tráví podle nejnovějšího průzkumu Cisco více než 57 % času tím, že řeší problémy s výkonem aplikací, místo aby se soustředili na tvorbu nového softwaru a věnovali se inovacím. Příčinou je fakt, že firmy nemají nasazeny vhodné nástroje, které by poskytovaly přehled o infrastruktuře a umožnily rychle identifikovat příčiny problémů s chodem aplikací. Čtěte více