Fujiitsu bude prodávat několika obchodními kanály
Fujitsu oznámilo, že vyvinulo vlastní řešení integrovaného místa prodeje příští generace, které poprvé maloobchodníkům umožní zavést přístup do obchodu pro zákazníka prostřednictvím několika kanálů, včetně přístupu on-line, pomocí mobilu a prostřednictvím katalogu. Cílem společnosti je zlepšit a usnadnit celý proces řízení obchodu, zdokonalit místa maloobchodního prodeje a poskytnout maloobchodníkům úplný přehled o kompletních skladových zásobách v místě prodeje v reálném čase.
Zákazníci si oblíbili stále se rozšiřující přístup k nakupování prostřednictvím několika zdrojů a kanálů. Spolu s tím však začali být maloobchodní prodejci vystaveni riziku, že ztratí celkový obraz o chování zákazníka a promeškají tak příležitosti ke zvýšení prodeje.
„Vyvíjíme integrované globální maloobchodní řešení, které je přizpůsobeno i regionálním potřebám. Maloobchodníci a jejich zákazníci jistě ocení rozsáhlý přístup a přehled o kompletních zásobách zboží, čímž se omezí počet nezrealizovaných obchodů a zvýší se efektivita při správě zásob. Pracovníci obchodu budou tak v budoucnu moci přijmout i objednávky na zboží, které není momentálně na skladě, protože budou díky informacím o zásobách v reálném čase vědět, že zboží je lokálně k dispozici,“ uvedl Richard Clarke, viceprezident oddělení globální maloobchodní strategie společnosti Fujitsu.
Fujitsu umožní realizovat maloobchodní prodej hned z několika zdrojů s pomocí integrovaného místa prodeje. Současný software GlobalStore, je systémem pro správu místa prodeje, hotovosti a řízení, který lze upravovat podle požadavků zákazníka a který zajišťuje hladký přístup zákazníka prostřednictvím všech aplikací, zařízení a kanálů. Na jeho základě společnost Fujitsu buduje systém nové generace. Ten maloobchodníkům umožní otevřít přístup k několika prodejním kanálům, jako je například prodej on-line, výběr v obchodě a nákup on-line, vrácení do obchodu i zajištění integrace s řešeními SAP.
Společnost Fujitsu má přes 30 let zkušeností v maloobchodním sektoru, spolupracuje s více než 500 maloobchodníky a 82 000 obchody po celém světě. Všem poskytuje kompletní řešení prodeje, která zahrnují nejen obchod, ale také s ním související aplikace a infrastrukturní produkty a služby. Hlavní řešení Fujitsu pro maloobchod bude představeno příští měsíc na výstavě Eurocis 2013 v německém Düsseldorfu.