eWay System pro potřeby malých a středních firem
Obchodní model je založen na výuce a seznámení zákazníků s výhodami
používání CRM systému. Firmy si totiž často nejsou vědomy potenciálu,
který jim ten který systém nabízí a neumí z něho vytěžit maximum. eWay
System přináší online audiovizuální výukové materiály, které krok po
kroku seznamují uživatele s výhodami eWay 3.0 a učí je systém správně
používat. Nyní je k dispozici tento produkt v podobě, která umožňuje
jej instalovat u zákazníků i dalším firmám, které se zabývají
projekty.
eWay 3.0 je aplikace, která má propracovaný systém pro řízení projektů
včetně plné podpory workflow, bezpečnostní politiky a vylepšené agendy
pro vedení obchodních aktivit. Je plně integrovaná v prostředí Microsoft
Outlook a obsahuje i reportovací modul. Velkou výhodou eWay 3.0 je stabilita
systému a ovládání z jednotného rozhraní Microsoft Outlook. eWay může
ve firmách částečně nahradit Microsoft Exchange Server, umožňuje nejen
sdílení úkolů, ale rovněž sdílení kalendáře.
CRM eWay je určen pro firmy, které mají do 50 uživatelů. Výhodné je, že
lze kromě základních modulů vytvářet i další na zakázku, podle oboru
činnosti uživatele. K dispozici je česká a anglická verze. eWay System tak
vychází vstříc potřebám malých a středních firem, jejichž prostředí
dokonale zná.
eWay System již instaloval tento CRM systém u několika uživatelů, např.
ORCO Property Group, Technologickém Centru AV a firmě Conan, která je
výhradním zástupcem společnosti Garmin v SR. eWay System nyní rovněž
začal budovat partnerskou síť prodejců a hledá nové partnery pro další
instalace.