Evropské centrály AOC a Philips rozšiřují působnost

10. 6. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: MMD - dodavatel monitorů Philips AOC)
Od června řídí centrály AOC a MMD v Amsterodamu a v Praze obchodní a marketingové složky těchto společností nejen v evropských regionech, ale také obchodní aktivity zemí Středního východu, Afriky a centrální Asie.

Podle generálního ředitele pro EMEA v AOC a MMD Nico Vernieuweho je rozšíření působnosti výsledkem strategie, kterou obě společnosti v posledních letech v Evropě následovaly. Jasně to dokazují také výsledky nedávné MEKO analýzy, podle které obě značky výrazně zvýšily svůj podíl na trhu monitorů. Na konci minulého roku získaly v rámci celoevropského trhu společné třetí místo.

Zvýšení podílu na trhu monitorů je způsobeno též značnou orientací obou značek na B2B segment. Zatímco monitory Philips měly v tomto segmentu silné zastoupení, nedávné rozšíření portfolia AOC zaručuje, že obě značky v současnosti nabízejí rozsáhlé portfolio monitorů pro domácí i pracovní využití. S celkovým počtem 170 různých modelů tak obě značky pokrývají téměř celé segmenty B2B a B2C.

Nejen široké portfolio monitorů, ale i obchodní politika AOC a MMD orientovaná na zákazníky napomohla tomuto nárůstu. „Například naše partnerské programy vedly k prohloubení spolupráce s našimi partnery na mnohých trzích. Soustavným posilováním našich obchodních týmů stále zvyšujeme kvalitu našeho vztahu k zákazníkům,“ řekl Jakub Grosman, který je zodpovědný za prodeje ve východní Evropě a v zemích spadajících do Společenství nezávislých států. „I přes rozšíření naší působnosti se budeme i nadále zaměřovat také na další rozvoj již zavedených trhů,“ doplnil Grosman. Velký potenciál vidí také ve zdravotnictví a ve školství.

Štítky: 

Podobné články

Jak zvolit monitor pro dlouhodobou práci před obrazovkou?

21. 2. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a MMD)
Dnešní rozmanitá nabídka umožňuje vybrat si monitor přesně podle svých potřeb. Někteří uživatelé však tráví před obrazovkou více času, než je obvyklé. Grafici, programátoři, finanční experti, lidé v kancelářích: bez ohledu na to, co potřebují ke splnění svých úkolů, jsou zde funkce, které přijdou vhod. Společnost MMD proto radí, jak zvolit monitor, který ulehčí tělu i mysli. Čtěte více
Martin Hempl, channel manager Czech & Slovakia v MMD-Monitors & Displays

Na pět minut s Martinem Hemplem ze společnosti MMD

7. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Věnuje se rodině, má rád hokej. Vyplácí se mu soustavná práce v dealerském kanále a se systémovými integrátory. Martin Hempl má se značkami AOC a Philips i další plány. Kam je chce posunout a co jsme se o jeho soukromém životě ještě dozvěděli? Čtěte více
AOC g2460Pqu

AOC: monitor g2460Pqu

23. 5. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD - dodavatel monitorů Philips)
Společnost AOC uvádí na trh herní monitor g2460Pqu. Novinka byla představena již na letošním veletrhu CeBIT 2013 a může se pochlubit 144Hz obnovovací frekvencí a krátkou dobou odezvy (pouze 1 ms), díky čemuž jde o vhodnou volbu pro náročné hráče počítačových her. Čtěte více
Monitor Philips 231P4UPES

Philips: monitor 231P4UPES

15. 5. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: MMD - dodavatel monitorů Philips)
MMD uvedlo na trh profesionální monitor Philips s označením 231P4UPES. Je určen především pro uživatele, kteří nemají k dispozici dokovací stanice ke svým notebookům či netbookům. Svůj notebook mohou propojit s monitorem pomocí jediného USB kabelu, čímž ušetří čas. Čtěte více