Evropské centrály AOC a Philips rozšiřují působnost
Podle generálního ředitele pro EMEA v AOC a MMD Nico Vernieuweho je rozšíření působnosti výsledkem strategie, kterou obě společnosti v posledních letech v Evropě následovaly. Jasně to dokazují také výsledky nedávné MEKO analýzy, podle které obě značky výrazně zvýšily svůj podíl na trhu monitorů. Na konci minulého roku získaly v rámci celoevropského trhu společné třetí místo.
Zvýšení podílu na trhu monitorů je způsobeno též značnou orientací obou značek na B2B segment. Zatímco monitory Philips měly v tomto segmentu silné zastoupení, nedávné rozšíření portfolia AOC zaručuje, že obě značky v současnosti nabízejí rozsáhlé portfolio monitorů pro domácí i pracovní využití. S celkovým počtem 170 různých modelů tak obě značky pokrývají téměř celé segmenty B2B a B2C.
Nejen široké portfolio monitorů, ale i obchodní politika AOC a MMD orientovaná na zákazníky napomohla tomuto nárůstu. „Například naše partnerské programy vedly k prohloubení spolupráce s našimi partnery na mnohých trzích. Soustavným posilováním našich obchodních týmů stále zvyšujeme kvalitu našeho vztahu k zákazníkům,“ řekl Jakub Grosman, který je zodpovědný za prodeje ve východní Evropě a v zemích spadajících do Společenství nezávislých států. „I přes rozšíření naší působnosti se budeme i nadále zaměřovat také na další rozvoj již zavedených trhů,“ doplnil Grosman. Velký potenciál vidí také ve zdravotnictví a ve školství.