Eset Premium Support řeší bezpečnostní problémy ve firmách
„Víme, jak důležitá je pro naše firemní zákazníky rychlá a efektivní technická podpora. Spokojenost zákazníků v této kategorii nám i z tohoto důvodu přináší řadu ocenění v mnoha zákaznických průzkumech. Se službou Eset Premium Support budeme schopni řešit bezpečnostní problémy ještě rychleji a mnohem efektivněji, a to s pomocí softwaru Eset a našich kvalifikovaných odborníků,“ řekl Ignacio Sbampato, obchodní a marketingový ředitel společnosti Eset.
Nová služba umožní firmám ušetřit na nákladech souvisejících s IT i kapacitu firemních IT zdrojů. Reakční doba u kritických případů je stanovena na dvě hodiny (standardní servisní odezva je jeden pracovní den). Závažné případy budou řešeny v průběhu čtyř hodin.
Tato služba je k dispozici nonstop, zatímco standardní podpora je omezena na pracovní dny. Kromě mnoha dalších výhod může klient sledovat historii podpory a získá prioritu na lince zákaznické podpory pro rychlé řešení problémů IT bezpečnosti. Navíc bude moci využít asistence techniků při důležitých aktualizacích, instalaci servisních balíčků nebo migracích produktů společnosti Eset.