ESET Cloud Administrator pomůže se správou zabezpečení malých a středních firem
Podle aktuálních statistik se v posledních dvou letech stala takřka pětina malých či středních firem obětí kybernetického útoku a téměř polovina (konkrétně 44 %) očekává, že podobnému útoku bude čelit v následujících 12 měsících. Mnoho těchto malých a středních firem musí řešit problém nedostatku prostředků, znalostí a schopností, jak tomuto rostoucímu nebezpečí čelit.
Nástroj ESET Cloud Administrator, označovaný také jako vzdálená centrální správa, je konzole pro administraci, jež umožňuje centralizovanou správu bezpečnostních produktů od společnosti ESET, jako je ESET Endpoint Antivirus & Security pro Windows, ESET Endpoint Antivirus & Security pro macOS a ESET File Security pro Microsoft Windows Server. Zásadní rozdíl je však v tom, že ke svému běhu nepotřebuje dodatečné zdroje zákazníka, protože je provozována v cloudu společnosti ESET. Pomocí novinky mohou administrátoři působící v malých a středních firmách vzdáleně spravovat jakákoliv zařízení, aniž by to nárokovalo další investice do hardwaru či softwaru.
Administrativní nástroj má intuitivní rozhraní pro správu koncových zařízení a nabízí i další funkce, díky kterým mají administrátoři přehled o dění v síti a jsou informováni o případných bezpečnostních incidentech.
„Bezpečnostní řešení pro malé a střední firmy musí být spolehlivé, snadno použitelné a musí mít minimální dopad na jejich IT a firemní procesy,“ uvedl Vladimír Maťovčík, produktový manažer společnosti ESET. „Klíčovou otázkou je i jeho cena. Malé a střední podniky chtějí technologii, která je vhodná pro jejich potřeby a zároveň je za přijatelnou cenu. Těmto zákazníkům ESET nabízí nástroj, který plně odpovídá nárokům jejich síťové infrastruktury a poskytuje jim řešení tzv. vše v jednom, které potřebují.“
Příloha | Velikost |
---|---|
eca_product_overview.pdf | 937.56 KB |