Enfinitec – specializovaná poprodejní pobočka společnosti Acer – nyní působí v osmi zemích Evropy

18. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acer)
Společnost Acer zahájila činnost své dceřiné společnosti Enfinitec, která se zabývá poskytováním poprodejních a opravárenských služeb pro širokou řadu elektronických zařízení. Aktuálně plně působí v osmi zemích a rozšiřuje své know-how nejen na produkty Acer, ale i na celou řadu dalších značek v technologickém odvětví.

Společnost Acer v průběhu let investovala do zákaznického servisu a opravárenských center, s cílem zajistit nejen nejvyšší kvalitu produktů (jako jsou osobní počítače, notebooky, monitory a projektory), ale i kvalitu servisu a poprodejních služeb. Snaha firmy o nejvyšší kvalitu servisu se odráží v industrializaci jejích pracovišť a v zavádění přísných a bezpečných procesů, inspirovaných automobilovým průmyslem. Díky standardizovaným SOP, certifikacím ISO a četným oceněním se poprodejní služby společnosti Acer staly zárukou kvality v odvětví IT. 

Na základě úspěchu zákaznického svého zákaznického servisu Acer od roku 2014 prováděl i opravy dalších produktů pod obchodní značkou SERTEC360 a rozšířil tak svou nabídku služeb i mimo oblast IT. Acer si je vědom si potenciálu rozšíření svých poprodejních služeb na produkty třetích stran. Logickým krokem je nyní založení nezávislé dceřiné společnosti Enfinitec.

Emmanuel Fromont, prezident společnosti Acer EMEA: „Enfinitec dokonale ilustruje poslání skupiny Acer přispět k udržitelnějšímu a odpovědnějšímu světu. Tím, že prodloužíme životní cyklus výrobků, jim dáme druhý život. Přispět k udržitelnému rozvoji prostřednictvím našich výrobků a služeb je naším závazkem.“

Enfinitec se má stát transformující silou v oblasti udržitelných a zodpovědných poprodejních služeb. Emmanuel Fromont dále dodal: „Acer hodlá pokračovat v jejím rozvoji společnosti Enfinitec tím, že ji transformuje na nezávislou dceřinou společnost, rozšíří její záběr o nové trhy a pomůže jí rozšířit své aktivity do dalších odvětví; do těch, která hledají uznávané know-how v oblasti udržitelných poprodejních služeb.“

Tobi Musson, generální ředitel společnosti Enfinitec, doplnil: „Jsme potěšeni, že Enfinitecu daří. Nyní je to nezávislá evropská servisní společnost s více než tisícovkou zaměstnanců na osmi pracovištích v různých zemích.“

Enfinitec jako dceřiná společnost v současné době svým zákazníkům poskytuje:

  • Kontaktní centra zvládající 22 jazyků.
  • Osm opravárenských pracovišť v celé oblasti EMEA, která nabízejí opravy pro firmy i koncové zákazníky. Střediska jsou certifikována podle norem ISO.
  • Logistické centrum náhradních dílů v polské Vratislavi. Jeho strategická poloha je základem pro jeden z nejrychlejších dodavatelských řetězců náhradních dílů a opravárenských služeb v Evropě.
  • Kvalitu služeb a procesy nakládání s odpadem (využití, sledovatelnost a recyklace) šité na míru zákazníkům
  • Online obchodní procesy na cloudové platformě Oracle, včetně mnoha aplikací a v souladu s pravidly EU GDPR.

Enfinitec ujišťuje zákazníky, že mohou očekávat vysokou úroveň poprodejních služeb. Dceřiná společnost je i nadále odhodlána udržet jejich dosavadní vynikající kvalitu, na kterou si již zákazníci společnosti Acer zvykli.

Štítky: 

Podobné články

EET Group díky akvizici části firmy MORAVIA Consulting posiluje v oblasti náhradních dílů

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Společnost EET Group oznámila akvizici divize náhradních dílů společnosti MORAVIA Consulting, která se specializuje především na obchod s náhradními díly k produktům Hewlett Packard a Hewlet Packard Enterprise. Distributor tak upevňuje svou pozici předního poskytovatele náhradních dílů pro IT po celé Evropě. Zároveň jde o první akvizici firmy z České republiky po vstupu EET Group na český trh. Čtěte více

Hewlett Packard Enterprise s tříletou zárukou?

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Jako jediný distributor v Evropě je nabízí výhradně společnost EET Group. Běžná záruční lhůta na náhradní díly Hewlett Packard Enterprise (HPE) je přitom tři měsíce. Čtěte více

Canon získal ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Společnost Canon získala ocenění „Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability“ určené prodejcům tiskových produktů s nejlepší strategií, nástroji a zdroji pro zajištění servisu. Jde o prestižní oborovou cenu udělovanou společností Keypoint Intelligence, která se zabývá průzkumem trhu a nezávislým hodnocením hardwaru, softwaru a služeb v oblasti tisku a chytrých technologií. Čtěte více

CyberPower má nového servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko

26. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: CyberPower)
Společnost CyberPower změnila svého servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko. Od 1. července 2024 zajišťuje veškeré servisní úkony společnost Complet a.s., která plně nahradila CDC Data. Ke změně došlo z důvodu ukončení servisních činností předchozí společnosti. Čtěte více