eD system na tři dny vypne eD Shop a pozastaví další služby

11. 7. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Distributor eD system od pátku 13. července do neděle 15. července odstaví kvůli údržbě systému eD Shop a pozastaví objednávky i expedici zboží na všech trzích.

Pokud se zákazník v těchto dnech pokusí dostat do eD Shopu, místo obvyklé stránky s e-shopem distributora se objeví dočasná stránka s informací o momentální nedostupnosti. „Odstávka se bude týkat všech jazykových verzí, české, slovenské, polské i anglické,“upřesnil Michal Pavlorek, manažer IT oddělení v eD system.

V praxi to bude znamenat, že v těchto třech dnech bude pozastaveno obchodování a nebude tak možné objednávat ani expedovat zboží, a to ani telefonicky. Odstávka systému se bude týkat i datových výměn a dropshippingu. Do klasického provozu se eD system vrátí v pondělí 16. července.

„Aktualizaci systému potřebujeme provést kvůli sjednocování procesů v českém a slovenském eD. Jde o další krok v tomto procesu, který má za cíl zrychlení výměny informací mezi oběma zeměmi a následné zkvalitnění a urychlení našich služeb pro zákazníky i dodavatele,“ vysvětlil důvod tohoto kroku Daniel Vondráček, marketingový ředitel eD.

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více