eD‘ system Czech zavírá starý objednávkový systém

16. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: eD‘ system Czech)
Společnost eD‘ system Czech oznámila, že původní B2B portál eDlink bude k 31. 1. 2015 ukončen a zcela nahrazen novým portálem eD Shop.

Partnerský portál eD Shop byl spuštěn vedle současného objednávkového systému 30. června 2014. Nyní nastal čas na jeho utlumení a stane se tak po sedmi měsících od doby, kdy spatřil světlo světla v ostré verzi. Cílem nového portálu je nabídnout komplexní služby a inovativní řešení zákazníkům.

„Partnerský portál eD Shop nabízí řadu výhod, které uživatelům usnadní a zpříjemní obchodování,“ uvedl Michal Pavlorek, e-business manažer společnosti eD´ system Czech. Pomoci by mělo také instruktážní video, které má pomoci novým uživatelům zorientovat se v eD Shopu. Uživatele původního eDlinku na přechod upozorní nově spuštěný odpočet dnů a podpůrná komunikační kampaň.

V případě jakýchkoliv technických dotazů kontaktujte IT oddělení na e-mailu podpora@edsystem.cz.

Štítky: 

Podobné články

Do roku 2025 bude 80 % B2B prodeje probíhat v digitálních kanálech

29. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
Společnost Gartner očekává, že do roku 2025 bude 80 % prodejních interakcí mezi dodavateli a kupujícími v oblasti B2B probíhat v digitálních kanálech. B2B organizace přejdou od prodeje probíhajícího na bázi zkušeností a intuice k prodeji založenému čistě na datech. Své prodejní procesy, aplikace, data a analytiku tak spojí do jednotné provozní praxe. Čtěte více

Alza.cz vylepšila podmínky vratek pro firemní zákazníky

2. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz na začátku nového roku vylepšila své služby pro firemní zákazníky. E-shop se rozhodl srovnat podmínky pro vrácení zboží během 14denní lhůty. Díky tomu mohou i firmy a podnikatelé vrátit nepoužité zboží do 14 dní bez udání důvodu a bez poplatků, stejně jako mají ze zákona tuto možnost koncoví zákazníci. Čtěte více

Digitalizace B2B je masový trend: 80 % firem inovuje e-shop a snaží se oslovit koncové zákazníky

27. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: BOOTIQ )
Poptávka roste po konfigurátorech produktů, zjednodušení komunikace zákaznického centra i rozšíření možností marketingu. Změny se odehrávají rovněž mezi výrobci, dodavateli a obchodníky, kdy dochází k rozšiřování partnerských sítí a vzájemné integrace portálů a skladů. Ve výsledku to znamená zkrácení zákaznické cesty i rozšíření prodejních kanálů velkoobchodů. Čtěte více

Customer experience je stěžejní už i pro B2B

7. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Liferay)
Zákazníci uvyklí na svět online nakupování vědí, jak vypadá příjemný nákup spotřebního zboží a stále více jich očekává stejný servis i v B2B. Vnímání zákaznické zkušenosti (customer experience – CX) se v segmentu B2B v poslední době zásadně posunulo díky očekáváním z B2C nákupů. Čtěte více