DNS se obléká do nového kabátku

13. 10. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: DNS)
Společnost DNS představila svou novou vizuální identitu. Změny jsou inspirovány rozvojem firmy, která buduje distribuci založenou na dlouhodobé důvěře mezi partnery.

Společnost DNS říká, že každý její krok vedl od samého začátku k jedinému cíli – pečlivě naslouchat a společně zvolit nejlepší řešení tak, aby přinášela svým obchodním partnerům skutečnou přidanou hodnotu na každém novém projektu. Jedním ze záměrů je proto i další zlepšování komunikace, aby naši partneři, dodavatelé i kolegové a členové IT komunity, DNS vnímali jako spolehlivé partnery a odborníky. Neměníme tím naše hodnoty, způsob naší práce, ani naše dlouhodobé vztahy.

Jednou z cílů současných změn je pak také posílení značky tak, aby byla společnost jasně rozpoznatelná, srozumitelná a akční. DNS inovuje a modernizuje, ale zůstává čitelná a budujeme dobré vztahy.

Nový design je modernější a autentičtější, a zároveň jasně reprezentuje firemní vizi a nové cesty. Nedílnou součástí nového vizuálního stylu je nové logo, které se zjednodušilo. Jeho základem je trojúhelník, který symbolizuje snahu být vždy o krok napřed a tvořit distribuci pro budoucnost. Zároveň evokuje písmeno D, které navazuje na původní stužku složenou ze tří stran a symbolizující distributora, partnera a vendora.

„Nepravidelnost působí svěžím, otevřeným dojmem a charakterem, protože naše firma není uzavřená a přijímá nové výzvy.“

Nová stylizace také využívá zcela jinou typografii a barvy. Jako součást nové identity vznikl také systém pro sjednocení log a značek spojených s DNS. 

V následujících měsících budou postupně nové vizuály nahrazovat ty původní. Celý proces by měl být dokončen do konce roku 2022.

„Neděláme revoluci a neměníme směr, věříme, že náš nový design se bude líbit i vám a že se brzy ztotožníte s menší změnou. Jsme to stále my, tým DNS.“

Štítky: 

Podobné články

Z Electro Worldu se od září stal DATART

4. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Od 1. září došlo v České republice k transformaci řetězce Electro World na DATART. Tato změna představuje strategický krok k vytvoření jednoho z nejkomplexnějších prodejců elektroniky a domácích spotřebičů na trhu. DATART nabídne zákazníkům ještě hustší síť moderních prodejen, díky které bude mít každý z nich prodejnu DATARTU v dostupnosti do 30 minut jízdy. Čtěte více

Česká pobočka DPD slaví 30 let od svého vzniku

3. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD, součást sítě balíkové přepravy Geopost, letos slaví 30 let od svého založení v roce 1994. Za dobu svého působení DPD zaznamenala mnoho milníků a stala se lídrem v oblasti udržitelné přepravy. Společně s mateřskou společností Geopost se pak zavázala k dosažení čistých nulových emisí do roku 2040. Čtěte více

Spokojenost s používanými digitálními nástroji přináší o 30 % lepší výsledky

1. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí stejnojmennou CRM platformu. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po AI. Tu zatím ale používají především malé firmy. Čtěte více

Skupina TTC zaznamenává výrazný růst a rozšiřuje působnost do Německa

21. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TTC)
Česká technologická a realitní skupina TTC dosáhla v roce 2023 rekordního obratu ve výši 2,5 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst tržeb téměř o miliardu korun. Provozní zisk před odpisy (EBITDA) dosáhl hodnoty 339 milionů korun. Skupina TTC i díky těmto výsledkům rozšiřuje své působení do zahraničí a zakládá novou pobočku v Německu, společnost TTC GERMANY. Čtěte více