DNS od Servodat kupuje divizi Microsoft
Smlouvu o odprodeji části firmy, která se specializuje na produkty Microsoft se statusem LSP (Licensing Solution Partner), obě společnosti podepsaly 8. 9. 2016.
„Zakoupení divize Microsoft je pro nás dalším důležitým krokem, který plně zapadá do strategie doplňování naší nabídky na poli prodeje a podpory softwarových řešení. Protože pod nás přechází i kompletní obchodní tým, bude zajištěna zákaznická kontinuita, neboť budeme pokračovat v poskytování veškeré podpory spojené s dodávkami těchto technologií a pro stávající partnery i zákazníky zůstanou stejné kontaktní osoby, na které byli zvyklí,“ řekl Petr Kuliš, výkonný ředitel společnosti DNS.
„Jsem přesvědčený, že jsme v našem regionu vybrali pro tuto transakci tu nejlepší společnost, se kterou zároveň dlouhodobě spolupracujeme, jsme si lidsky i kulturně velmi blízcí, a která je připravená převzít jak naše zákazníky, tak i náš tým a tuto hodnotu úspěšně rozvíjet. Celému týmu bych rád poděkoval za skvělou práci, a poděkování patří i našim partnerům, se kterými jsme Microsoft technologie v roli LSP dodávali, a stejně tak koncovým zákazníkům,“ uvedl dnes generální ředitel společnosti Servodata Jiří Vytlačil.
Společnost Servodata je od poloviny dubna 2016 majoritně vlastněna poradenskou firmou BDO Advisory. Prodej divize Microsoft je jedním z restrukturalizačních kroků, které jsou pod gescí nového vlastníka v celé skupině Servodata uskutečňovány. Cílem těchto kroků je zejména dominantní orientace společnosti Servodata na poskytování služeb s vysokou přidanou hodnotou a s přímou vazbou na poradenské aktivity BDO Advisory. Nejde pouze o samotné IT služby, ale také o zajišťování školících a vzdělávacích aktivit a dalších souvisejících služeb. Partner společnosti BDO Advisory Petr Kymlička podotkl: „Prodej divize Microsoft neznamená, že se nebudeme produktům Microsoft dále věnovat. Naopak, v úzké spolupráci se společností DNS se můžeme více orientovat na poskytování profesionálních služeb v dané oblasti, zatímco DNS zajistí samotnou distribuci.“
K samozřejmé součásti podpory DNS zákazníků patří i služby, které jsou pro úspěšnou dodávku softwarových řešení nezbytné. Řadí se mezi ně příprava obchodních nabídek a návrhů technických řešení, marketingové aktivity, podpora v oblasti financování a v neposlední řadě také vzdělávání a školení. Do těchto oblastí je DNS připravena dále investovat, což zákazníkům zaručuje jistotu a budoucnost vzájemné spolupráce.
Transakce bude ukončena po schválení Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže a vypořádání souvisejících náležitostí.