Další kompetence Microsoftu pro AutoCont
Získání kompetence Microsoft Silver Customer Relationship Management reprezentuje vysoký stupeň způsobilosti a odborných znalostí pracovníků společnosti AutoCont pro dodávky řešení Microsoft Dynamics CRM. Současně AutoCont potvrdil své praktické zkušenosti doložením zákaznických referencí z realizovaných projektů implementace CRM.
AutoCont nabízí řešení pro řízení vztahů založené na produktu Microsoft Dynamics CRM, díky kterému obchodní firmy, neziskové organizace i úřady a instituce mohou snáze navázat a udržovat dlouhodobě přínosné vztahy se zákazníky, klienty či partnery. Řešení AutoCont CRM umožňuje analyzovat a vyhodnocovat zpětnou vazbu z trhu a takto získané informace následně využít k efektivnějšímu řízení marketingu a obchodu. Díky uživatelské přívětivosti, robustnosti a přizpůsobivosti řešení zcela specifickým agendám nachází AutoCont CRM stále častější uplatnění v institucích státní správy a samosprávy.
Řešení AutoCont CRM je možné pořídit také jako cenově dostupnou službu AC Profi CRM s minimální počáteční investicí.
„Získání kompletního portfolia kompetencí na podnikové aplikace Microsoft v nově koncipovaném partnerském programu je dalším dokladem o profesionalitě společnosti AutoCont a pro nové i stávající zákazníky zárukou, že v AutoContu mají silného a zkušeného partnera,“ uvedl Pavel Šindělář, ředitel divize Podnikové aplikace a služby společnosti AutoCont