Další funkce v e-shopu AT Computers

7. 4. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers neustává ve zlepšování svého e-shopu a opět jej inovovala. Usnadněna byla práce s fakturami a dobropisy, ale na své si přijdou i prodejci počítačových her nebo zájemci o aktuální testy a recenze.

V menu „Nákup/Faktury/Zápočet“ si mohou zákazníci sami zvolit, které faktury a dobropisy chtějí vzájemně započíst – zvolí datum splatnosti dobropisů, které chtějí započítat, zobrazí si návrh a tlačítkem jej odešlou na cashflow oddělení ATC, jehož pracovníci je budou kontaktovat. V případě samotných dobropisů, stačí najet na záložku „Nákup/Faktury/Dobropisy“ a jedním tlačítkem požádat o jejich proplacení na vybraný účet.(Tyto možnosti platí pouze pro potvrzené dobropisy, ale ani to není problém a potvrzení lze provést jedním tlačítkem přímo u dobropisu.)

U počítačových her je dostupná nová informace, která udává datum vydání – nachází se mezi technickými parametry na kartě produktu a v seznamu her. Hry lze dle data třídit a filtrovat ty, které teprve vyjdou.

Na vybrané produkty (základní desky, grafické karty), které prošly testy ve vývojovém oddělení AT Computers, přibyla nová záložka „Recenze a texty“, kde lze najít výsledky těchto testů a u některých je i text s recenzí. Podobně byla k některým produktům, na které ATC přišel zajímavý dotaz, přiřazena informace ve stylu „Otázky a odpovědi“. Oba seznamy jsou živé, tzn. neustále doplňované.

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více