CyberPower má nového servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko

26. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: CyberPower)
Společnost CyberPower změnila svého servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko. Od 1. července 2024 zajišťuje veškeré servisní úkony společnost Complet a.s., která plně nahradila CDC Data. Ke změně došlo z důvodu ukončení servisních činností předchozí společnosti.

Jsme rádi, že jsme v krátkém čase dohodli nového partnera, který zajistí bezpečné a dlouhodobé fungování UPS systémů CyberPower u našich zákazníků,“ uvedl Aleš Hill, zástupce CyberPower pro ČR, SR a Maďarsko.

 „Již řadu let se věnujeme servisní činnosti a spolupráce se CyberPower vhodně doplňuje řadu známých značek, pro které pracujeme. Společnost Complet bude od nynějška součástí kvalitní servisní podpory jak pro koncové zákazníky CyberPower, tak i pro podniková řešení, která vyžadují specifickou úroveň i rychlost zásahu,“ řekl Jan Houska, ředitel servisního oddělení firmy Complet.

Servisní smlouva pokrývá kompletní portfolio značky CyberPower, tedy od široké nabídky záložních UPS systémů pro koncové zákazníky, přes jejich větší modely pro malé a střední firmy až po komplexní řešení pro velké firmy a instituce.

Koncový zákazník

Standardní záruka na výrobky CyberPower je dva roky a je možné si ji za poplatek prodloužit, např. na tři nebo i více let. V této době se spotřebitelé mohou obrátit jak na prodejce, tak i na servisní společnost, a to konkrétně na adrese https://zarucni-servis.complet.cz/cyberpower, kde vyplní e-mailovou adresu, výrobní číslo a následně bude kontaktován s dalším postupem.

Firemní klientela

V případě podnikových zákazníků jsou servisní úkony dané konkrétním řešením a umístěním. Většinou jde o zařízení umístěná do racku v serverových místnostech, a tak je nutné zásahy provádět přímo v místě instalace. Pokud servisní úkony nejsou kryty implementačním dodavatelem, je CyberPower prostřednictvím společnosti Complet schopen zajistit tyto zásahy na místě a dle požadované úrovně SLA. Jde například o opravy NBD (Next Business Day), a v případě kritických instalací i odstranění poruchy do osmi hodin od nahlášení.

K tomuto účelu má nový servisní partner nastavené procesy, skladovou zásobu náhradních dílů, a především vyškolené mobilní specialisty, kteří vyjíždějí k zákazníkům po celé ČR i SR a řeší situaci na místě.

Firemní zákazníci mají též možnost preventivních servisních zásahů, které zahrnují vzdálenou správu a monitoring, update firmwaru a aktualizace softwaru, preventivní výměnu akumulátorů, i možné reálné testování výpadku elektrického napětí a dopadů na infrastrukturu.

Nové kontaktní údaje pro zákazníky CyberPower:
CyberPower RMA Centre - Complet a.s.
K Bílému vrchu 8, 193 00 Praha 9
Support Phone: +420 732194706
ASP Support Email: cyberpower@complet.cz
https://zarucni-servis.complet.cz/cyberpower

Štítky: 

Podobné články

HP rozšiřuje nabídku služeb i certifikovaného repasovaného hardwaru s podporou AI

7. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Divize HP Solutions oznámila rozšíření nabídky, která má zvýšit spolehlivost a přispět k větší produktivitě zaměstnanců a firemních IT oddělení, ale také udržitelnosti. Novinky zahrnují vylepšené balíčky služeb podpory, novou službu registrace zařízení a rozšíření portfolia certifikovaných repasovaných počítačů HP. Čtěte více

EET Group díky akvizici části firmy MORAVIA Consulting posiluje v oblasti náhradních dílů

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Společnost EET Group oznámila akvizici divize náhradních dílů společnosti MORAVIA Consulting, která se specializuje především na obchod s náhradními díly k produktům Hewlett Packard a Hewlet Packard Enterprise. Distributor tak upevňuje svou pozici předního poskytovatele náhradních dílů pro IT po celé Evropě. Zároveň jde o první akvizici firmy z České republiky po vstupu EET Group na český trh. Čtěte více

Hewlett Packard Enterprise s tříletou zárukou?

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Jako jediný distributor v Evropě je nabízí výhradně společnost EET Group. Běžná záruční lhůta na náhradní díly Hewlett Packard Enterprise (HPE) je přitom tři měsíce. Čtěte více

Canon získal ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Společnost Canon získala ocenění „Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability“ určené prodejcům tiskových produktů s nejlepší strategií, nástroji a zdroji pro zajištění servisu. Jde o prestižní oborovou cenu udělovanou společností Keypoint Intelligence, která se zabývá průzkumem trhu a nezávislým hodnocením hardwaru, softwaru a služeb v oblasti tisku a chytrých technologií. Čtěte více