Check Point inovoval motivační partnerský program
Jednotliví prodejci, pracující pro partnery společnosti Check Point, se mohou zaregistrovat v novém programu na podporu prodeje zařízení – Appliance Incentive Programme (www.checkpoint.com/cashpoint). Prodejci jako odměnu za prodaná zařízení zaregistrována do konce prosince 2012 získají finanční odměnu.
Check Point partnerům také zaručí pevné marže na bezpečnostní brány a zařízení, které budou dodávány zákazníkům se slevou jako protiúčet za konkurenční produkty. Koncoví uživatelé tak budou moci využít velkých slev při výměně starých zařízení, bez ohledu na to, zda podporovala či nepodporovala nová Check Point řešení. Navíc všichni zákazníci, kteří si koupí vyšší řadu zařízení Check Point, dostanou zdarma certifikované školení.
„Spolu s naší bezplatnou analýzou 3D Security Report, díky které partneři analyzují hrozby na sítích zákazníků, jim dáváme dostatečné nástroje pro efektivní prodej. Za větší prodeje je navíc ještě více odměníme,” uvedl David Klusáček, regionální ředitel pro východní Evropu a Řecko společnosti Check Pont Software Technologies.
Zařízení Check Point podporují celou řadu Software Blade a zajišťují špičkovou bezpečnost pro středně velké podniky či korporace a datová centra. Zákazníci mohou nasadit jakoukoli kombinaci ochrany, a to včetně firewallu, VPN, IPS, Application Control, Mobile Access, Data Loss Prevention, Anti-Bot, Identity Awareness, URL Filtering, Anti-spam, Antivirus, Advanced Networking, a Acceleration a Clustering, na jedné multifunkční bezpečnostní bráně.