Český Eset má nový web
Od inovace webu si Eset slibuje vyšší počet návštěv z organického vyhledávání, především pak prostřednictvím mobilních zařízení.
„Nasazení nové podoby webu se téměř okamžitě projevilo na chování návštěvníků. Již nyní evidujeme zlepšený konverzní poměr o 15 % u neplacených návštěv oproti dokončeným objednávkám. To nám potvrzuje, že se nám podařilo optimalizovat kroky návštěvníků na webu naší společnosti,“ konstatoval David Krištof, manažer online marketingu Eset. „Dále jsme upravili strukturu obsahu tak, aby uživatelé našli požadované informace co nejsnáze a nejrychleji. Chtěli jsme tak snížit počet požadavků na zákaznickou podporu a dát více prostoru zákazníkům se složitějšími dotazy, s nimiž jim web nepomůže. To se nám podle prvních výsledků rovněž povedlo,“ dodal Krištof.
Interní tým na nové podobě webu pracoval od loňského listopadu a jeho designéři strávili přípravami více než 500 hodin. Nyní má web vyšší míru zabezpečení, jednodušší navigaci, umožnuje rychleji najít požadované informace, automaticky zobrazuje nový obsah z blogu Dvojklik.cz a databáze znalostí.
„Jako druhý krok v dlouhodobém plánu máme před sebou vývoj nové verze elektronického obchodu, aby dokončení objednávky bylo opět co nejsnazší a co nejvíce intuitivní,“ uzavřel David Krištof.