Česká kancelářská platforma IceWarp Epos přináší integraci ChatGPT a další novinky

19. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp )
Výhod umělé inteligence mohou nově využívat uživatelé české kancelářské platformy IceWarp Epos, která je alternativou ke službám Microsoft 365 a Google Workspace. K dalším novinkám patří funkce odložení odpovědí na konkrétní e-maily, předsálí pro účastníky videokonferencí nebo rychlejší migrace účtů Microsoft 365. Vylepšena byla také mobilní aplikaci.

„Umělá inteligence pomáhá zlepšit efektivitu práce a šetří čas. Proto jsme do našeho WebKlienta integrovali ChatGPT, který lze využívat u e-mailů, TeamChatu či při tvorbě textů. Podmínkou je vytvoření účtu u OpenAI a získání klíče, jehož prostřednictvím uživatel povolí používání ChatGPT na naší platformě,“ uvedl Adam Paclt, generální ředitel společnosti IceWarp. Povolením ChatGPT zároveň uživatel souhlasí s tím, že IceWarp již nenese odpovědnost za ochranu dat sdílených s třetími stranami. ChatGPT lze využívat pro odpovídání na otázky, generování nápadů, získávání personalizovaných doporučení či pro neformální konverzaci.

S pomocí ChatGPT lze v IceWarp Epos vytvářet gramaticky správné a výstižné texty s vhodným sentimentem a přesnými informacemi. Chytrý asistent dokáže také shrnout klíčové informace z dlouhých e-mailů, přeložit zprávy z více než stovky jazyků nebo naformulovat rychlou odpověď. ChatGPT umožňuje také chatovat v reálném čase se zahraničními uživateli v různých jazycích, protože zvládá konverzaci textově překládat v reálném čase. U textů už není nutné kopírovat původní obsah a vkládat ho do online překladačů, ChatGPT ho zvládne přeložit v původním okně prohlížeče.

Nová funkce Odložení e-mailu na později

Chytrý asistent ale není jedinou novinkou podzimní aktualizace platformy IceWarp Epos. Velmi užitečná je nová funkce Odložení e-mailu na později, která umožňuje udržovat přehled v doručené poště a upřednostňovat zprávy, na které je nutné odpovědět bezodkladně. U všech doručených zpráv si uživatel může nastavit, zda se mu mají zobrazit později (a kdy). Poté na ně může odpovědět. Ve filtru doručených zpráv mu tak zůstávají jen ty, které je třeba vyřídit co nejdříve, aniž by musel složitě vyhledávat mezi všemi obdrženými e-maily.

Videokonference získaly nový režim lobby, který představuje virtuální předpokoj pro pozvané účastníky schůzky, v němž mohou čekat na začátek konference. Organizátor schůzky si tak ještě před jejím zahájením může zkontrolovat, kdo se na ni hlásí a vybrat, koho skutečně do videokonference pustí. „Zvyšuje se tak bezpečnost uživatelů a zabrání se tak průniku nezvaných hostů,“ vysvětlil Paclt.

Migrace z Microsoft 365 je mnohem snadnější

„Zásadní novinkou je nová funkce automatické migrace z Microsoft 365 na IceWarp Epos, která využívá IceWarp API a pomáhá tak administrátorům snadněji převést uživatelská data z účtů v Microsoft 365 na IceWarp. Dokážeme migrovat veškerý obsah s výjimkou Microsoft Teams,“ upozornil Adam Paclt. Aktualizací prošla také mobilní aplikace IceWarp, která inovovala funkci Poznámky, má přepracovanou navigaci a také úvodní stránku. Mobilní verze IceWarp už nemůže být jednodušší.

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

Nasazení AI ve firmách brzdí hlavně absence znalostí

30. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Téměř polovina (48 %) podniků uvádí jako hlavní překážku pro přijetí umělé inteligence nedostatek znalostí. Signifikantní je podle tvůrce CRM platformy Pipedrive také otázka důvěry (40 %), citlivých dat (27 %) a bezpečnostních rizik (26 %). Čtěte více

Konec chatbotů? Salesforce představil nové AI agenty Einstein SDR a Einstein Sales Coach

10. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila dva nové plně autonomní prodejní agenty Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent a Einstein Sales Coach Agent. Tyto inteligentní nástroje, které budou k dispozici v říjnu, jsou postaveny na systému Salesforce Einstein 1 Agentforce a pomáhají prodejním týmům urychlit růst tržeb. Čtěte více

Spokojenost s používanými digitálními nástroji přináší o 30 % lepší výsledky

2. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí stejnojmennou CRM platformu. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po AI. Tu zatím ale používají především malé firmy. Čtěte více