Češi rádi využívají předplacené služby, u mobilů ale váhají
„Jak vyplynulo z výzkumu, lidé obecně možnost předplacených služeb vítají a využívají, je tedy překvapující, že stále tolik zákazníků váhá, když má v případě mobilních služeb přejít z paušálu či tarifu na předplacenou kartu“ řekla k průzkumu Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile a dodala: „Předplacenka má přitom řadu výhod, především naprostou svobodu – zákazníci se nemusí operátorovi vázat žádnou smlouvou, dobijí si tolik, kolik potřebují, a sami si vyberou, jakým způsobem kredit utratí. Navíc mají výdaje plně pod kontrolou, takže se jim nemůže stát, že na konci měsíce budou nad vyúčtováním nepříjemně překvapeni.“
Výzkum zároveň zjišťoval, jak vidí veřejnost typického uživatele předplacené karty. Především u mladých lidí převažuje názor, že předplacenou kartu požívají hlavně děti do 18 let (42 %). U Ekonomicky aktivní lidé ve středním věku většinou uvedli, že uživatelé předplacené karty se nijak neliší od ostatních mobilních uživatelů.