T-Mobile spustil službu Pro jistotu. Zákazníkům usnadní řešení nečekaných situací s telefonem
Tři balíčky S, M, L obsahují shodně prodloužení záruky na nový telefon o 12 měsíců, garanci vyřízení reklamace do 15 dnů i zapůjčení náhradního telefonu po dobu reklamace, ve variantě S za 29 kč měsíčně. V dalších variantách obsahuje služba navíc pojištění telefonu proti poškození nebo krádeži.
„Péče o zákazníky je naší prioritou. Pro jejich klid zajistíme nejen vyšší komfort v průběhu reklamace, nabízíme ale i super výhodné financování 0+23 splátek bez navýšení a bezpečnostní složku ve všech tarifech. Dále pojištění, prodlouženou záruku, také poradenství, a to vše pojede na moderní 5G síti. Cílem je i udržitelný přístup – podpora cirkularity a maximálně efektivní využití všech zdrojů,“ řekl Javed Arslan, Tribe Lead Household v T-Mobile Czech Republic,s tím, že zákazníci, kteří telefon pořídí během února či března spolu se smlouvou, dostanou navíc ještě ochrannou fólii na jakýkoli telefon zdarma.
Kvůli rozbití, utopení nebo odcizení o svůj smartphone někdy přišlo už přibližně 65 % Čechů, uvádí statistiky pojišťovny BNP Paribas Cardif, která je partnerem pojištění v nabídce. A čísla za poslední roky stoupají. Průměrná cena opravy rozbitého přístroje přitom činila 67 % pořizovací ceny telefonů, mezi nejdražší opravy stále patří výměna displeje smartphonu.Protože poškozený telefon stále alespoň částečně funguje, majitelé si jej nenechávají opravit. Nejčastěji z důvodu vysoké ceny opravy a také proto, že se během opravy bez svého přístroje neobejdou, přičemž ne všichni mají k dispozici náhradní.
Hlavní výhody nového pojištění:
- pojištění platí po celém světě;
- bez amortizace a jakékoliv spoluúčasti;
- minimum výluk z pojistného plnění;
- limit pojistného se počítá z plné ceny telefonu;
- hlášení pojistné události nově i prostřednictvím aplikace Můj T-Mobile.
Služba Pro JistotuM a Pro Jistotu L kryje především poškození telefonů pádem, vodou nebo elektrickým proudem, ale vztahuje se také na poškození přístroje dětmi a domácími zvířaty nebo odcizení. Do 15 dní budou mít zákazníci telefon zpět opravený, po dobu opravy dostanou zápůjční telefon. Pojištění má dvě varianty, s limitem plnění až do 50 000 korun, vždy bez spoluúčasti a amortizace ceny telefonu. Maximální pojistná doba je 24 měsíců. Současně se prodlužuje jejich záruční doba o 1 rok, tj. na 36 měsíců.
K dispozici jsou tři varianty služby
Pro jistotu S za 29 Kč měsíčně nabídne:
- prodlouženou záruku o 12 měsíců;
- garanci vyřízení reklamace do 15 dnů;
- zapůjčení náhradního telefonu po dobu řešení reklamace.
Pro Jistotu M za 99 Kč měsíčně nabídne:
- všechny výhody služby Pro Jistotu S;
- pojištění Standard proti poškození nebo odcizení telefonu až do výše 10 000 Kč.
Pro Jistotu L za 249 Kč měsíčně nabídne:
- všechny výhody služby Pro Jistotu S;
- pojištění Premium proti poškození nebo odcizení telefonu až do výše 50 000 Kč.