Čeněk Borovan bojuje za originální spotřební materiál
Čeněk v kampani vystupuje v roli přemoudřelého a přehnaně ambiciózního vedoucího skladu originálního spotřebního materiálu v Boru u Tachova. Kampaň je unikátní zejména tím, že se do boje za prodej originálních produktů zapojila pod hlavičkou Tech Data Distribution většina významných výrobců – HP, Canon, Xerox, Epson, Brother, Oki a Samsung.
Kampaň vtipnou formou popisuje výhody prodeje originálního spotřebního materiálu, stejně jako úskalí, které skýtá prodej jiného než originálu. Tech Data Distribution garantuje všem výrobcům a odběratelům 100procentní záruku originality. Ručí za to, že spotřební materiál pochází přímo od výrobce, tedy ne z šedého trhu, který je často spojen s aktivitami na hranici legálnosti.
„Tech Data nikdy neslevila ze svých přísných pravidel. Vždy dodáváme zákazníkům stoprocentně originální kusy a nakupujeme napřímo od oficiálního výrobce. To přitom na českém trhu není vůbec pravidlem. Proto jsme se rozhodli na situaci upozornit společnou kampaní,“ řekl Petr Pavlíček, obchodní ředitel společnosti Tech Data Distribution.
První skeče s oblíbeným hercem uvidí zákazníci Tech Data v e-mailové komunikaci. Od začátku června uvidí kampaň i ostatní. Na stránkách www.cenekborovan.cz budou postupně uveřejňována vtipná videa s výhodami nákupu originálního spotřebního materiálu u Tech Data – ať už jde o popsání rozdílu mezi originálem a „originálem“, upozornění na výhody nakupování u Tech Data, kterými jsou například celoevropský sklad s obrovskou skladovou zásobou nebo unikátní konfigurátor spotřebního materiálu.
Kampaň, kterou připravila Tech Data ve spolupráci s komunikační agenturou Aetna, zaznamenáte i v červnovém čísle Reseller Magazine.