Byznys ERP přináší více než sto novinek
Řešení Byznys Servis umožňuje kompletní management servisních případů a sledování reklamací včetně napojení na další související procesy, jako je sortiment náhradních dílů, CRM, vyčíslení nákladů, zpětné vyhodnocování kvality výroby a další. Novinku využijí především v oborech, kde je následný servis prodaného zboží podstatnou a dlouhodobou součástí podnikání – typicky jde například o servis automobilů či zemědělské techniky. Důležitý je také pro všechny oblasti výroby, ať už jde o masovou či malonákladovou nebo zakázkovou produkci.
Novinky modulu Byznys Online odpovídají na zkušenosti a potřeby uživatelů. Zlepšení doznala optimalizace chodu, došlo ke změnám podporujícím vyšší efektivitu a rychlejší práci se systémem a možnost nastavení multiverzního zpracování. Do prostředí Byznys Online byl také nasazen asynchronní grid. Zpracování gridu je zhruba dvakrát rychlejší, než u staré varianty. Nově přibyla také podpora jazykových mutací webového rozhraní. Z prostředí Byznys Online mimo jiné lze ovládat servisní agendu v modulu Byznys Servis.
Průběžně byly zahrnovány také veškeré legislativní změny, z nichž lze umínit například Zvláštní režim jednoho správního místa (MOSS) a Kontrolní hlášení.