BenQ zveřejňuje výsledky za první čtvrtletí 2009
Tyto informace ukazují, že v celkovém pohledu na region CEE (při vyčlenění Ruska) dosáhla společnost BenQ na pozici lídra trhu, přičemž v oblasti digitálních projektorů zaznamenala 19,89% tržní podíl. Zároveň si společnost BenQ zajistila další významný úspěch v oblasti projektorů s krátkou projekční vzdáleností, když jí v tomto segmentu patřilo celých 71% trhu. Velký význam má pro společnost především úspěch v Polsku, České Republice a Chorvatsku, což jsou náročné trhy s vysokou mírou konkurence. Uvedené informace publikovala společnost Futuresource Consulting, přední poskytovatel průzkumů trhu.
Poptávka po projektorech s krátkou projekční vzdáleností rychle
roste
V oblasti projektorů s krátkou projekční vzdáleností, kde si BenQ drží
pozici lídra trhu se 71% tržním podílem, lze v poslední době pozorovat
významný nárůst poptávky. Za tímto výsledkem stojí produktová politika
společnosti BenQ, jež je v současnosti jedinou společností, která ve
svém portfoliu celosvětově nabízí jak XGA, tak i SVGA projektory
s krátkou projekční vzdáleností. Pokročilá technologie zajišťující
krátkou projekční vzdálenost přináší nepopiratelné výhody nejen
v oblasti praktické použitelnosti, ale i pro zdraví.
Jas hraje velkou roli
Společnost BenQ předstihla konkurenci v prvním kvartále roku
2009 v mainstreamovém segmentu XGA, kde nabízí 3,000 – 4,000 ANSI
lumenů. U výkonných zařízení se jas pohybuje dokonce v rozmezí
4,000 – 5,000 ANSI lumenů.
V uplynulých šesti měsících uváděla společnost BenQ průběžně stále
nové a nové produkty, aby se dokonale přizpůsobila požadavkům svých
zákazníků a dokázala splnit veškeré jejich požadavky. Novinky nebyly
pochopitelně určeny pouze do mainstreamového segmentu, ale silné zastoupení
si BenQ buduje i mezi zástupci high-end kategorie. Také v oblasti
zařízení s perfektním poměrem cena/výkon má BenQ rozhodně co
nabídnout – produktové řady tak pokrývají celé spektrum trhu.
Projektory BenQ díky tomu mohou být použity v ohromně širokém
záběru – od domácího kina přes školní učebny nebo konferenční
místnosti až po velké veřejné projekce. Právě díky této produktové
politice se z BenQ stala jednička na trhu CEE.