Bechtle direct v ČR spustilo nové digitální tržiště

15. 8. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Bechtle Direct)
V první fázi portál spojuje e-shop s podnikovými informacemi. Komunikační okno na každé stránce umožňuje zákazníkům při dotazech přímý kontakt s dodavatelem a změněná struktura navigace má zájemce dovést rychleji k cíli. Webová stránka bude postupně rozšiřována v několika dalších fázích.

Na adrese bechtle.com/cz je nyní k dispozici digitální tržiště, které nabízí celou šíři IT produktů nabízených firmou Bechtle. „Našim zákazníkům nabízíme široký sortiment produktů ze všech oblastí IT - od hardwaru přes standardní software až k periferiím. Portál optimálně doplňují rozsáhlé informace o Bechtle a jejích dalších službách. Dlouhodobým cílem je digitálně zobrazit celý sortiment Bechtle a produkty dát k dispozici na jedno kliknutí,“uvedl Jürgen Schäfer, člen představenstva IT-E-Commerce, Bechtle AG. „Naše vývojářské týmy přizpůsobily novou platformu požadavkům zákazníků.Jedná se o komplexní souhru několika systémů: Základ tvoří nový systém správy obsahu a nová struktura shopu ve spojení s nadřazeným vyhledáváním a námi vyvinutým systémem služeb Microservices.“

Společnost Bechtle direct je jako partner pro IT etablována ve 14 zemích Evropy. Nicméně český trh pro nás stále ještě nabízí velký prostor k růstu, byť jsme se za sedm let přítomnosti stali etablovaným dodavatelem IT pro firmy i veřejnou správu. Díky novému portálu můžeme obsluhovat naše zákazníky ještě efektivněji,“ poznamenal Petr Polák, ředitel Bechtle direct pro Českou republiku. Petr Polák řídí obchodní činnost v České republice a využívá k tomu i efektivní procesy německé mateřské společnosti. „Tým Petra Poláka má rozsáhlé znalosti v IT branži. S již etablovanými strukturami a novými funkcemi portálu máme velmi dobré předpoklady pro kontinuální zlepšování našich výsledků v České republice. Našim cílem je vytvořit z Bechtle skutečně mezinárodního partnera v oblasti dodávek IT pro podniky a veřejnou správu,“ doplnil Jürgen Schäfer.

Bechtle direct nabízí zákazníkům v České republice od roku 2011 široký sortiment více než 40 000 IT produktů a řešení. Vedle specifických hardwarových a softwarových produktů obsahuje sortiment také finanční a jiné služby. Firma má uzavřena certifikovaná partnerství s výrobci jako jsou HP Inc, Lenovo, Cisco, Microsoft, Dell, APC, HPE, Jabra, Samsung, Zebra a další

Petr Polák uzavřel: „V následujících letech chceme ještě více posílit náš tým a postupně rozvinout oblast poradenství. Chceme i nadále našim zákazníkům nabízet profesionální služby, postavené na znalostech, osobní péči a rozsáhlém sortimentu a zároveň celkovou kvalitu naší služby posouvat na stále vyšší úroveň.

V minulém obchodním roce dosáhla společnost Bechtle v oblasti IT-E-Commerce v Evropě obratu 1,05 miliardy eur; celkový obrat Bechtle dosáhl 3,6 miliardy eur.

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více