Balíčky služeb k VoIP řešením od Joyce ČR
4. 6. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Pro všechny zákazníky, kteří uvažují o přechodu na VoIP telefonování, pro malá i větší VoIP řešení. Připraveny jsou tři varianty balíčků. V každém z nich je samozřejmé přednostní řešení jakýchkoliv technických problémů.
A navíc k tomu lze získat:
Varianta č. 1
- V ceně vzdálená správa ústředny v rozsahu do 2 hod/měsíc v pracovní dny 9.00 až 17.00 hod.
- V případě reklamace ústředny a nemožnosti vyřešit situaci vzdálenou správou je zajištěno zrychlené reklamační řízení.
Varianta č. 2
- V ceně vzdálená správa ústředny v rozsahu do 3 hod/měsíc v pracovní dny 9.00 až 17.00 hod.
- V případě reklamace ústředny a nemožnosti vyřešit situaci vzdálenou správou zajistíme výjezd technika k zákazníkovi do jednoho pracovního dne.
Varianta č. 3
- V ceně vzdálená správa ústředny v rozsahu do 3 hod/měsíc 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- Telefonická podpora a konzultace zdarma 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- V případě reklamace ústředny a nemožnosti vyřešit situaci vzdálenou správou zajistíme výjezd technika k zákazníkovi do jednoho pracovního dne. Technik provede opravu nebo výměnu vadného kusu ústředny, nastavení ústředny podle potřeb zákazníka nebo podle zálohy konfigurace a zprovoznění ústředny.
- V ceně měsíčního paušálu je i práce u zákazníka v rozsahu 2 hodin měsíčně a pravidelná měsíční kontrola a údržba řešení u zákazníka.