ATC znovu odstartovalo svou megaakci

1. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers k dnešnímu dni spustila Pyrománii 2021. Akce trvá do 10. prosince a každý má možnost získat až tři ohňostroje.

ATC neporuší tradici ani letos – opět spustilo 100% nejnákladnější akci tohoto roku, v průběhu které bude za nákupy resellerům rozdávat oblíbené ohňostroje. Akce bude probíhat v období 1. 11. – 10. 12. 2021, platí pro české i slovenské resellery a dodání je zaručeno do letošního Silvestra.

Podmínkou pro účast v akci je registrace, na kterou se pak budou veškeré nákupy načítat – čeští zákazníci se mohou registrovat na stránkách www.atcomp.cz/megaakce a slovenští zákazníci na www.atcomp.sk/megaakce.

Alespoň jeden ohňostroj opět vyhrává každý, kdo nakoupí zboží alespoň v hodnotě 222 222 Kč / 8 888 eur bez DPH. Dva ohňostroje dostane každý, kdo překročí hodnotu nákupů 555 555 Kč / 22 222 eur bez DPH a tři ohňostroje jsou pak pro ty, kdo překročí hodnotu nákupů 1 111 111 Kč / 44 444 eur bez DPH.

Martin Wanke, marketingový ředitel ATC, k akci poznamenal: „Konec roku je období, kdy si každý zaslouží velké ocenění, a to i naši reselleři. A proto pro ně mimo jiné atraktivní promoakce připravujeme i oblíbenou tradiční megaakci Pyrománie – o ohňostroje si partneři píší již od léta a my je chceme potěšit, proto akci spouštíme i letos! Přeju jim, ať si ohňostroje užijí ve zdraví, ať udělají radost celé rodině, přátelům i třeba celé obci. Jen pozor na oblastní pravidla a vyhlášky.“

Více informací najdete na http://www.atcomp.cz/pyromanie2021.

Profilová karta firmy

AT Computers a.s.

AT Computers a.s.

Už od roku 1998 jsme spolehlivým distributorem s nejširším portfoliem nabízeného zboží a služeb v oblasti výpočetní techniky a telekomunikace, a s největším obratem na česko-slovenském IT trhu. Zároveň jsme největším českým výrobcem osobních počítačů. Na Slovensku působíme prostřednictvím sesterské firmy AT Computer a jsme součástí polské skupiny AB, která je kótována na Varšavské burze - společně tvoříme největší distribuční holding středoevropského regionu a jsme v desítce největší firem v Evropě.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing

8. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň. Čtěte více

Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně

23. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října. Čtěte více
Jan Skovajsa, majitel a CEO firem myTimi a Bondbot

Postupy, bez kterých se v B2B direct sales neobejdete

23. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: myTimi)
Direct sales, tedy přímý prodej, je v B2B segmentu stále velmi důležitý. Pojďme se podívat na několik osvědčených tipů od marketingové společnosti myTimi, které vám mohou pomoci zvýšit efektivitu vašich přímých prodejů. Čtěte více

Strategie, které mají smysl v komunikaci značek směrem ke Generaci Z

10. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fairy Tailors)
Komunikace značek směrem ke generaci Z (tedy lidem narozeným přibližně mezi lety 1997 až 2012) vyžaduje specifický přístup, protože tato skupina má odlišné hodnoty, preference a způsoby interakce s médii ve srovnání s předchozími generacemi. Čtěte více