ATC znovu odstartovalo svou megaakci

1. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers k dnešnímu dni spustila Pyrománii 2021. Akce trvá do 10. prosince a každý má možnost získat až tři ohňostroje.

ATC neporuší tradici ani letos – opět spustilo 100% nejnákladnější akci tohoto roku, v průběhu které bude za nákupy resellerům rozdávat oblíbené ohňostroje. Akce bude probíhat v období 1. 11. – 10. 12. 2021, platí pro české i slovenské resellery a dodání je zaručeno do letošního Silvestra.

Podmínkou pro účast v akci je registrace, na kterou se pak budou veškeré nákupy načítat – čeští zákazníci se mohou registrovat na stránkách www.atcomp.cz/megaakce a slovenští zákazníci na www.atcomp.sk/megaakce.

Alespoň jeden ohňostroj opět vyhrává každý, kdo nakoupí zboží alespoň v hodnotě 222 222 Kč / 8 888 eur bez DPH. Dva ohňostroje dostane každý, kdo překročí hodnotu nákupů 555 555 Kč / 22 222 eur bez DPH a tři ohňostroje jsou pak pro ty, kdo překročí hodnotu nákupů 1 111 111 Kč / 44 444 eur bez DPH.

Martin Wanke, marketingový ředitel ATC, k akci poznamenal: „Konec roku je období, kdy si každý zaslouží velké ocenění, a to i naši reselleři. A proto pro ně mimo jiné atraktivní promoakce připravujeme i oblíbenou tradiční megaakci Pyrománie – o ohňostroje si partneři píší již od léta a my je chceme potěšit, proto akci spouštíme i letos! Přeju jim, ať si ohňostroje užijí ve zdraví, ať udělají radost celé rodině, přátelům i třeba celé obci. Jen pozor na oblastní pravidla a vyhlášky.“

Více informací najdete na http://www.atcomp.cz/pyromanie2021.

Profilová karta firmy

AT Computers a.s.

AT Computers a.s.

Už od roku 1998 jsme spolehlivým distributorem s nejširším portfoliem nabízeného zboží a služeb v oblasti výpočetní techniky a telekomunikace, a s největším obratem na česko-slovenském IT trhu. Zároveň jsme největším českým výrobcem osobních počítačů. Na Slovensku působíme prostřednictvím sesterské firmy AT Computer a jsme součástí polské skupiny AB, která je kótována na Varšavské burze - společně tvoříme největší distribuční holding středoevropského regionu a jsme v desítce největší firem v Evropě.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu

24. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Zatímco světem hýbou novinky z oblasti AI a sociálních médií, klasický e-mail prochází vlastní revolucí. Zásadní změny v zabezpečení a rostoucí výzvy s robotickými interakcemi budou formovat podobu e-mailové komunikace i v roce 2025. Pro firmy to znamená nutnost přizpůsobit se novým pravidlům, nebo riskovat ztrátu důležitého komunikačního kanálu. Čtěte více

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

30. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy. Čtěte více
Tomáš Vacek, partner marketingové agentury Contexto

PR a marketing v době AI: Příležitosti a hrozby

3. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
AI technologie se stávají neocenitelným pomocníkem v marketingu a PR. Nabízejí nové možnosti, jak přizpůsobit obsah konkrétním zákazníkům a poskytnout jim lepší zážitek. Automatizace však s sebou nese například i riziko ztráty lidské kreativity. Nad tím, jak ovlivní AI technologie trh marketingu a PR, se zamyslel Tomáš Vacek z marketingové agentury Contexto. Čtěte více

Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách

29. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media. Čtěte více